  • Data: 2005-11-02 23:08:18
    Temat: Re: Termin odpowiedzi
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
    news:dkbcl3$13lf$1@news.mm.pl...
    > W wiadomości <news:dkb7t2$pb1$1@inews.gazeta.pl>
    >
    > Zostawił_A_m

    Przepraszam, ale ani z Twojego nicka, ani z Twojego podpisu
    to nie wynika. :-) Ale faktycznie - z ostatniego postu,
    po jego dokładnym przeanalizowaniu - tak. Jeszcze raz sorry.

    > ten fragment, bo tak mi się zupełnie przypadkowo przycięło
    > (szczerze mówiąc dopiero teraz to zauważyłam)
    > Ale odpowiadałam ogólnie na cały post,

    W głowie u Ciebie nie siedzę, a szklaną kulę właśnie kilka dni
    temu oddałem do renowacji (a to pech!). A znajoma wróżka,
    która mogłaby pomóc, wyjechała na miesiąc w góry.

    > Zresztą nawet w kolejnym poście zadałam pytanie, czy ustawa ta dotyczy
    > innych branż.

    Naprawdę? Jakoś nie widzę.

    Pozdrawiam

    Piotr