  • Data: 2005-11-02 23:49:38
    Temat: Re: Termin odpowiedzi
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
    news:dkbhan$t1m$1@news.mm.pl...
    > W wiadomości <news:dkbgta$8os$1@inews.gazeta.pl>
    > No to faktycznie miałeś prawo nie wiedzieć ;-)

    No, jakby nie było - jesteśmy na grupie o prawie ;-)

    > <dk68au$23lh$1@news.mm.pl>
    > "Jaka to ustawa? I czy dotyczy wszystkich firm bez wyjątku?

    A, o to Ci chodzi. No ale przecież Twoje pytanie było odpowiedzią
    na post Pawła Sakowskiego, w którym wskazał on link, z którego
    jasno wynikało, że chodzi o usługi telekomunikacyjne...

    > W domyśle - "wszystkich firm (w znaczeniu: branż) bez wyjątku", a nie
    > "wszystkich firm telekomunikacyjnych bez wyjątku"

    Chyba nie dogadam się z Tobą. ;)

    > Ale faktycznie - czasem warto doprecyzować pytanie.

    O, to dobry pomysł. Całym sercem popieram.

    Pozdrawiam

    Piotr