  • Data: 2005-06-23 08:51:14
    Temat: Re: [Teoria] Prawo karne - zbieg przepisów ustawy
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson wyskrobał(a):
    > Chyba trzeba to zrelatywizować do zachowania sprawcy:
    > Jeśli ktoś śpiewa to żadnego zbiegu nie ma i stosuje się pkt 1
    > Jeśli ktoś maluje i robi to coś bardziej szczegółowego to jest to zbieg
    > pozorny i kwalifikuje się z pkt. 2
    > Jeśli ktoś maluje i robi to coś bardziej szczegółowego a dodatkowo
    > śpiewa to będzie tu zbieg przepisów i kwalifikuje się pkt 1 i 2 w
    > związku z art. 11 paragraf 2 kk.

    Czyli jest tak jak myślałem. Czy w związku z tym można stwierdzić, że oba
    przepisy są w "częściowym zbiegu"? Są w zbiegu jeśli chodzi o czyn
    polegający na malowaniu, ale nie są w zbiegu jeśli chodzi o śpiewanie.
    Istnieje coś takiego jak "częściowy zbieg przepisów", bo nie chciałbym
    tworzyć czegoś co doktrynie nie jest jeszcze znane ;]

    --
    Bartek Gliniecki