    From: mIchaał <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta
    Date: Tue, 31 Jan 2006 08:56:58 +0100

    Maciej Bebenek wrote:

    > Jeżeli ten abonament nie był w jakiejś zawrotnej wysokości, to TP należy
    > olać i nie kontynuować z nimi żadnej korespondencji. Umowa ze zmarłym
    > wygasła w dniu jego śmierci, o Jego śmierci powiadomiliście, należności
    > do tego dnia zapłaciliście, więc nawet ewentualny proces (chociaż kto
    > będzie procesował się o kilkanaście złotych) przegrają.
    >
    > M.

    PANI DOROTA KAMIŃSKA - DORADCA TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ S.A. UWAŻA ŻE PO
    ŚMIERCI ABONENTA OBOWIĄZUJE OKRES MIESIĘCZNEGO WYPOWIEDZENIA. TAK MNIE
    CZŁOWIEK ZDENERWOWAŁ, ŻE ZŁOŻE NA NIĄ SKARGE. TA PANI TWIERDZI, ŻE SIĘ
    NIE ZNA NA PRAWIE I ŻE TO NIE JEJ OBOWIĄZEK SIĘ TEGO DOWIADYWAĆ. OT TAK
    ODPOWIEDZIALNA PRACA. NIE DOŚĆ ŻE KAZALI ZAPŁACIĆ ZA RACHUNEK Z TEGO
    MIESIĄCA TO POWIEDZIELI, ŻE PRZYŚLĄ JESZCZE NA NASTĘPNY MIESIĄC. NIE
    DOCIERA DO NICH, ŻE NIE MA SPADKOBIERCÓW A ZMARŁY TEGO NIE ZPŁACI. AKT
    ZGONU ICH WCALE NIE INTERESUJE.