    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Telefony z reklamami
    Date: Mon, 12 Dec 2005 02:49:38 +0100

    > Jak to dobrze, że drzwi do mojego mieszkania dzieli krata i drugie
    > oszklone
    > i zakratowane drzwi. Jak widzę jakichś panów, czy panie z teczuszkami i
    > trzymających pod nosami jakieś notatniki/zeszyciki to macham im reką "idź
    > do
    > diabła" i wchodzę do mieszkania.

    Ja ostatnio zaprosilem takowego do srodka, zaproponowalem "kawe lub
    herbate", kawe wzmocnilem odpowiednia iloscia soli i jak facio prawie sie
    oplul po pierwszym "energicznym" lyczku (w koncu wchodzi do domu pelen
    energii, chce cos sprzedac!), to mu kazalem wypic. "No co... jak pan
    zamowil, to teraz prosze wykorzystac... do dna, prosze". Zmyl sie jak
    niepyszny i mam spokoj z Tele2 od tamtej pory.

    Pozdrawiam, polecam sposob.

    Tiger