  • Data: 2005-12-12 15:22:03
    Temat: Re: Telefony z reklamami
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 12 Dec 2005 02:49:38 +0100, *Tiger*
    <news:dc372$439cd731$5112dda5$24058@news.chello.pl> napisał(a):

    > Ja ostatnio zaprosilem takowego do srodka, zaproponowalem "kawe lub
    > herbate", kawe wzmocnilem odpowiednia iloscia soli i jak facio prawie sie
    > oplul po pierwszym "energicznym" lyczku (w koncu wchodzi do domu pelen
    > energii, chce cos sprzedac!), to mu kazalem wypic. "No co... jak pan
    > zamowil, to teraz prosze wykorzystac... do dna, prosze". Zmyl sie jak
    > niepyszny i mam spokoj z Tele2 od tamtej pory.

    Tak z jednej strony mogłeś pomyśleć, że to jest taki sam człowiek jak Ty :-)
    Teraz pracy nie ma i nawet człowiek po studiach, żeby jakoś przeżyć łapie
    się na taką- byle jaką, niewdzieczną pracę.
    Trzeba było go pognać już od drzwi i sumienie miałbyś czyste :-)

    --
    Kaja