  • Data: 2005-12-12 01:17:35
    Temat: Re: Telefony z reklamami
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    12 Dec 2005 01:57:15 +0100, *Tomasz*
    <news:1687.000001b7.439ccaea@newsgate.onet.pl> napisał(a):

    > Ja też zgłosiłem. Facet odpowiedział, że to nie są ich reklamy i oni nic nie
    > moga z tym zrobić. Faktycznie, są to reklamy Tele2. Nie jest tych telefonów
    > wiele, ponadto mam caller-id i po prostu tego nie odbieram, ale wiadomo, że nie
    > zawsze słuchawka jest pod ręką i ciężko się po nią ruszyć z fotela ;-). Ktoś
    > podpowie jak to załawić ?

    Napisz pismo do tego Tele2 i postrasz ich czymś.

    > Zresztą to Tele2 jest wyjątkowo uciążliwe. Kilka razy w miesiącu pojawia się
    > jakiś przedstawiciel, który nie mówiąc kim jest i z jakiej firmy prosi o
    > pokazania faktury za telefon ;-). I co gorsze nie da rady go zbyć zwykłym: "nie,
    > dziękuję" bo on dalej stara się wcisnąć umowę.
    > Efekt jest taki, że może bym i skorzystał z ich usług, bo niby jest taniej, ale
    > taki marketing mnie zniehcęca.

    Jak to dobrze, że drzwi do mojego mieszkania dzieli krata i drugie oszklone
    i zakratowane drzwi. Jak widzę jakichś panów, czy panie z teczuszkami i
    trzymających pod nosami jakieś notatniki/zeszyciki to macham im reką "idź do
    diabła" i wchodzę do mieszkania.

    --
    Kaja