  • Data: 2005-12-12 00:57:15
    Temat: Re: Telefony z reklamami
    Od: " Tomasz " <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja to zgłosiłam na 9393 [...]

    Ja też zgłosiłem. Facet odpowiedział, że to nie są ich reklamy i oni nic nie
    moga z tym zrobić. Faktycznie, są to reklamy Tele2. Nie jest tych telefonów
    wiele, ponadto mam caller-id i po prostu tego nie odbieram, ale wiadomo, że nie
    zawsze słuchawka jest pod ręką i ciężko się po nią ruszyć z fotela ;-). Ktoś
    podpowie jak to załawić ?

    Zresztą to Tele2 jest wyjątkowo uciążliwe. Kilka razy w miesiącu pojawia się
    jakiś przedstawiciel, który nie mówiąc kim jest i z jakiej firmy prosi o
    pokazania faktury za telefon ;-). I co gorsze nie da rady go zbyć zwykłym: "nie,
    dziękuję" bo on dalej stara się wcisnąć umowę.
    Efekt jest taki, że może bym i skorzystał z ich usług, bo niby jest taniej, ale
    taki marketing mnie zniehcęca.

    Pozdrawiam.