  • Data: 2005-12-12 00:44:48
    Temat: Re: Telefony z reklamami
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 12 Dec 2005 00:27:36 +0100, *allbi*
    <news:dnicn6$p2q$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Odebrałem ostatnio dwa telefony z reklamami. Ot, odbieram telefon i z
    > automatu leci tekst. Odkładam słuchawkę, po chwili podnoszę znowu i dalej
    > automat pieprzy dalszy ciąg reklamy bez przerywania połączenia. Wcześniej
    > takiego czegoś nie było. Telefon został przepisany niedawno na firmę, ale
    > znajduje się w prywatnym mieszkaniu - jeśli to ma jakieś znaczenie.

    > Czy jest jakiś sposób żeby z tym walczyć? To przecież spam.

    Ja to zgłosiłam na 9393. Byłam zdenerwowana, powiedziałam, że nie życzę
    sobie, żeby mi jakieś szczekaczki podłączali i w poniedziałek idę rozwiązać
    z tą całą telekomunikacją umowę, bo mam już ich naprawdę dość.

    Szczekaczka mi szczekała (automat) o niezapłaconej przeze mnie fakturze z
    sierpnia. Ja się wściekłam, bo przecież złożyłam/wysłałam im reklamację z
    kserokopią dowodu wpłaty i kserokopią ich monitu na fakturę wystawioną 16
    sierpnia, którą opłaciłam na poczcie 24 sierpnia ( termin zapłaty 31
    sierpnia). Po jakimś czasie zadzwoniła do mnie jakaś aż z Lublina (a nie z
    Warszawy), że rozpatruje moją reklamację i nie może odczytac z tej
    kserokopii daty na stemplu pocztowym. Oczywiście podałam jej. Już minęło
    chyba ze 3 tygodnie, a ona dalej rozpatruje (chyba) moją reklamację.
    Niezły burdel tam mają, bo przecież powinna zajrzeć do oryginalnego
    dokumentu, a nie dzwonić do mnie i pytać o datę. Tak jak ludzie teraz
    pracują, to woła o pomstę do nieba.

    --
    Kaja