  • 11. Data: 2005-09-07 21:34:21
    Temat: Re: Telefoniczny naciągacz
    Od: "MarlonB" <małpa@wieloryb.kom>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:1k4qyzg6qy3x.dlg@konto.kaji...

    > Ja nawet na prawdziwe sms'y konkursowe Idei nie odpowiadam.
    > Takie coś od razu wywalam z telefonu, nie dam im zarobić.

    Dlaczego? Przeciez dzieki nim mozesz rozmawiac. Zero wdziecznosci?

    M :>

  • 12. Data: 2005-09-08 08:46:30
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > moim zdaniem najlepsze utarcie nosa nacigaczowi to zalatwienie mu tego
    > numeru (skrzyknac kilku znajomych niech wysylaja sygnalki jak sie nudza,
    > ustawic jakis automat smsm o 2-3 w nocy itp)
    > Co mu po kasie na nim jak nie bedzie mogl dzownic :P

    na pewno nie lepszym od zglsozenia oszustwa.

    P.

  • 13. Data: 2005-09-08 09:07:24
    Od: "Peter" <m...@v...pl>

    > Zglaszac! Jedyna forma walki z oszustwami jest zglaszanie tych oszustw.

    Więc byłem dziś rano i policja skutecznie mnie zniechęciła do zgłaszania.

    1. Papierki wyślą do prokuratury która zwróci się do Ery a Era powie że to Tak-
    Tak i nie mają pojęcia kto to jest. Prokuratura umorzy więc śledztwo z powodu
    niewykrycia sprawców.

    2. Trudno to nawet traktować jako próbę oszustwa, bo dopóki do niego nie dojdzie
    to nie ma oszustwa, a sam SMS może by potraktowany jako pewna oferta (wiem,
    wiem, bardzo im się nie chciało)

    3. W zyciu nie słyszeli o przypadku, by Era zablokowała komuś telefon z takiego
    powodu. Gdyby był kradziony, to owszem, ale nie zablokują legalnego telefonu.

    4. Tyle mamy pracy a pan tu z pierdołami...

    Więc odpuściłem. Czuję że nie powinienem, ale to moje pierwsze spotkanie z
    policją. Pozostają więc metody mniej moralne, acz nie mniej satysfakcjonujące :-
    ). Nie proszę was o pomoc, bo nie jestem wam w stanie udowodnić, że to oszust a
    nie ktoś kto mi zalazł za skórę.

    Jako ciekawostkę powiem jeszcze, że wczoraj postraszyłem gościa Erą i policją,
    zaś dziś "abonent jest niedostępny" (a jak, dzwoniłem!). Mam nadzieję że tak
    zostanie.

    --
    pzdr
    Peter

  • 14. Data: 2005-09-08 09:37:32
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > 1. Papierki wyślą do prokuratury która zwróci się do Ery a Era powie że to Tak-
    > Tak i nie mają pojęcia kto to jest. Prokuratura umorzy więc śledztwo z powodu
    > niewykrycia sprawców.

    Bzdura.

    Na podstawie billingow z tego numeru mozna bezproblemowo ustalic
    sprawce. Wystarczy ustalic jego rozmowcow i ich przesluchac. No chyba ze
    gosc naprawde jest sprytny i do nikogo nie dzwoni, albo dzwoni tylko do
    niezarejestrowanych prepaidow, ktorzy rozmawiaja tylko z
    niezarejestrowanymi prepaidami.

    Zloz wiec zawiadomienie, a jesli umorzą to zloz zazalenie.

  • 15. Data: 2005-09-08 09:40:06
    Od: "akohoro" <a...@p...onet.pl>

    Kaja wrote:

    > Tragedią jest jak człowiek nie zna się na żartach. Jakiś kolega
    > zrobił mu kawał, a on teraz robi z tego wielkie halo.
    > Tu np. bramka ze śmiesznymi sms'ami:
    > http://smsportal.org/smsy-smieszne.php

    Ty zawsze takie bzdury piszesz ,może najpierw przeczytaj "dokładnie w czym
    problem".W ten sposób oszukano setki ludzi.Nie wiem gdzie ty tu widzisz
    dowcip
    Akohoro

  • 16. Data: 2005-09-08 09:44:07
    Od: "akohoro" <a...@p...onet.pl>

    Peter wrote:

    > Jako ciekawostkę powiem jeszcze, że wczoraj postraszyłem gościa Erą i
    > policją, zaś dziś "abonent jest niedostępny" (a jak, dzwoniłem!). Mam
> [...]

    Ty na tych policjantów napisz skargę,im nie chce się pracować.To jest oszóst
    i napewno już parę osób naciągnął
    Akohoro

  • 17. Data: 2005-09-08 10:25:14
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    >skargę,im nie chce się pracować.To jest oszóst

    oszust jak juz :-)

    ja bym zaczal ponownie od zlozenia doneisienia, a odmowe zazadal na pismie.
    Pozniej skarga.

    P.

  • 18. Data: 2005-09-08 16:21:40
    Od: "akohoro" <a...@p...onet.pl>

    akohoro wrote:
    > Peter wrote:
    >
    > Ty na tych policjantów napisz skargę,im nie chce się pracować.To jest
    > oszóst i napewno już parę osób naciągnął
    > Akohoro

    No oczywiście OSZUST ma być

    Akohoro

  • 19. Data: 2005-09-12 08:33:30
    Od: "Peter" <m...@v...pl>

    > Bzdura.
    >
    > Na podstawie billingow z tego numeru mozna bezproblemowo ustalic
    > sprawce. [...]

    Zachęcony waszymi wypowiedziami złożyłem zawiadomienie na policji.

    --
    Peter