eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTelefon w koszty › Re: Telefon w koszty
  • Data: 2002-08-02 08:17:35
    Temat: Re: Telefon w koszty
    Od: "DarekS" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sebastian D-D wrote:
    > Na jakich zasadach mozna wrzucac w koszty DG (osoba fizyczna) koszty
    > abonamentu i rozmow telefonicznych. Czy trzeba posiadac szczegolowe
    > billingi, czy telefon musi byc jakos "zarejestrowany na dzialalnosc"
    > , czy jest jakas roznica pomiedzy "komorka" a stacjonarnym telefonem
    > i jakie akty prawne to reguluja ???
    >

    1. Jezeli tel. stacjonarny jest zarejestrowany (umowa z TPSA lub innym
    operatorem) na firmę, to wszelkie koszty jego uzytkowania (abonament,
    rozmowy, czy zakup nowego aparatu) mogą być KUP.
    2. Jeżeli natomiast linia telefoniczna jest na osobę prywatną (mam na myśli
    że na ciebie a później podejmujesz DG) to można odliczać koszty rozmów
    związanych z DG (można np. procentowo - 20% to DG, pozostałe - priv) ale nie
    koszty abonamentu. Powinno się też zamawiać comiesięczny billing. Temat był
    już zresztą wałkowany na grupie pl.soc.prawo.podatki m.in. w odpowiedzi na
    moje pytanie tego typu.
    3. Co do różnicy między tel. stacjonarnym a komórką, to jaka jest - każdy
    widzi :-))). Przede wszystkim tel. kom. znacznie prościej i szybciej można
    przepisać na firmę
    4. Akty prawne? ustawa o pdof . Co jeszcze?

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1