    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Telefon - odstąpienie od umowy
    Date: Tue, 13 Jul 2021 12:22:55 GMT

    On 2021-07-13, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Zamienić cokolwiek na czystą kartkę chyba nie jest trudne.

    Dyskusja akademicka, ale na kim ciąży obowiązek wykazania, że to właśnie
    ta kartka, którą sprzedawca jako dowód okazuje została mu dostarczona?
    Skoro twierdzi, że właśnie ją otrzymał to chyba na nim? Również nie wiem
    jak powinien się zachowac sprzedawca w momencie dostania poleconego z
    pustą kartką, jeśli jest w stanie zidentyfikować łatwo nadawcę. Czy w
    oczach sądu jest ok jeśli nic nie zrobi, czy powinien się z nadawcą
    skontaktować?

    --
    Marcin