  • 1. Data: 2003-12-10 19:33:12
    Temat: Telefon komorkowy a reklamacja
    Od: Kamil Łucznik <N...@l...pl>

    Witam,
    Przejrzalem archiwum, ale nie znalezlem dokladnie tego czego szukam :/
    Mam telefon komorkowy, ktory czesciej nie dziala niz dziala. Kupilem
    go w ramach promocji lojalnosciowej dla "stalych" klientow.
    Telefon byl juz 4 razy w serwisie i byl dwa razy wymieniany na nowy.
    Teraz jest znow zepsuty i ze zrozumialych wzgledow nie chce miec z nim
    wiecej do czynienia...
    Operator oferuje mi jedynie standardowa procedure - tzn. zabranie do
    serwisu, ocene uszkodzenia i naprawe lub wymiane na nowy...
    Czy moge zadac wymiany telefonu na inny model/marke lub zwrotu
    pieniedzy (swego czasu kosztowal sporo - byl kupiony zanim sie zrobil
    popularny i stanial) i na jakiej podstawie?
    A moze ktos cos takiego ostatnio przerabial?
    Z gory dzieki za pomoc.
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 2. Data: 2003-12-10 19:48:57
    Temat: Re: Telefon komorkowy a reklamacja
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    Kamil ?ucznik wrote:
> [...]
    > popularny i stanial) i na jakiej podstawie?
    > A moze ktos cos takiego ostatnio przerabial?

    Kiedy kupi?es' telefon? Na jakiej podstawie sk?ada?es' reklamacje? Gwarancji?

    KG