    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tele2 straszy windykacją
    Date: Mon, 21 Jan 2008 16:44:24 +0100

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 21 styczeń 2008 11:15
    (autor Andrzej Adam Filip
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8...@l...fsf.hobby-site.com>):

    > No przecież firma *walczy* z zapałem o to by babcia "poleciła" ją
    > wszystkim znajomym i calutkiej rodzinie łącznie z prawnuczętami :-)

    Tele2 to wisi. Oni chodzą po domach, jak świadkowie Jehowy, namawiają do
    podpisania bez nawet ujawniania się co są zacz. Głównie naciągają
    starszych, na których robią wrażenie Poważne Nazwy. U mnie taki jeden
    był ,,Dzień dobry, jestem z Firmy Telekokomunikacyjnej, w sprawie pana
    umowy z Telekomunikacją''. Przegnałem go kijem w trzy diabły, ale już ktoś
    taki jak moja mama pewnie by go wpuścił, bo ona ma skazę po PRL i boi się
    POważnych Nazw.

    Zresztą nie tylko TeleSzajs tak działa... Niedawno znalazłem reklamę
    sprzedawcy drzwi, napisaną w tonie surowej, urzędowej notatki, udającej
    niby pismo ze spółdzielni, w których wyzwano lokatorów do obecności danego
    dnia o danej godzinie, gdyż wtedy będą przeprowadzane przez Zakład
    Remontowy zapisy na drzwi... Pewnie połowa nieuków lub starszych się
    przestraszy i się zapisze na te drzwi. W końcu Urząd nakazuje :D

    W Polsce jak się użyje Poważnej Urzędowej Nazwy to sukces murowany. Jak
    choćby łżerzecznik uczniowski, o którym głośno ostatnio. I nawet media nie
    chcą zauważyć, że to jeden chory człowiek wykupił sobie strefę
    prawa-ucznia.pl, nazwał się się dumnie Rzecznik Praw Ucznia Y Rodzica i
    udaje że prowadzi Biuro Rzecznika Praw Ucznia Y Rodzica. Przy czym
    oczywiście w swoich, namawiających zresztą do łamania prawa, odezwach
    powołuje się na stwierdzenia BRPUYR oraz oświadczenia RPRIR czyli właśnie
    na Biuro .... i Rzecznika, czyli siebie samego.

    Kant, socjotechnika... A gość w mediach zaistniał, swoje fobie rozwija i
    jeszcze premierem zostanie pewnie niedługo.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl