  • 1. Data: 2006-07-08 16:28:36
    Temat: Teksty ksiazek na stronie?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Znalazlem taka strone:
    http://www.anubisss.piwko.pl/
    sa tam w plikach doc ksiazki przepisane np. Chmielewskiej, sciagnal bym
    sobie ale czy to legalne?
    Na marginesie posiadam :) wszystkie te ksiazki w orginalach z lat 80-90
    ale........jak bym ich nie mial?
    generalnie chodzi mi czy legalne sciagniecie z tej strony jak mam orginaly i
    jak bym ich nie mial
    pozdrawiam

    --
    e-maile z innych domen
    niz pl. beda ignorwane.

  • 2. Data: 2006-07-08 16:32:19
    Temat: Re: Teksty ksiazek na stronie?
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Jacek23 wrote:
> [...]
    > ale........jak bym ich nie mial?
    > generalnie chodzi mi czy legalne sciagniecie z tej strony jak mam orginaly i

    Nie. I w jednym i drugim przypadku.
    Posiadanie książek w wersji papierowej nie upowaznia cię do posidania
    wersji wydanej na innym nośniku.

    To jest pytanie z serii. Mam wydanie 10 z roku 1960, czy mogę ukraść
    wydanie 15 z roku 2006.

  • 3. Data: 2006-07-08 16:36:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    witek napisał(a):

> [...]
    > wersji wydanej na innym nośniku.
    >
    > To jest pytanie z serii. Mam wydanie 10 z roku 1960, czy mogę ukraść

    mozna korzystac z utworu juz rozpowszechnonego (poza oprogramowaniem) w
    zakresie uzytku wlasnego.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 4. Data: 2006-07-08 16:41:16
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Przemek R. wrote:

    > mozna korzystac z utworu juz rozpowszechnonego (poza oprogramowaniem) w
    > zakresie uzytku wlasnego.

    Owszem, ale nie na innym nośniku.
    Nikt ci nie zabrania pożyczyć ksiązki siostrze,

  • 5. Data: 2006-07-08 16:47:09
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    to czemu autor strony nadal ja ma i nie ma zawiasow na koncie?

    --
    e-maile z innych domen
    niz pl. beda ignorwane.

  • 6. Data: 2006-07-08 16:52:50
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Jacek23 wrote:
    > to czemu autor strony nadal ja ma i nie ma zawiasow na koncie?

    Wyslij to pytanie gdzieś na policję razem z linkiem.
    Może wtedy się dowiesz.
    Po prostu strona jest tak tandetna i tak mało znana i z tak niewielką
    ilością pozycji, że nikomu się nie chce mu dobrać do tyłka, bo nikt nie
    wie, że istnieje.

  • 7. Data: 2006-07-08 16:58:36
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Nie jestem donosicielem (jak wiekszosc).
    :)

    --
    e-maile z innych domen
    niz pl. beda ignorwane.

  • 8. Data: 2006-07-08 20:37:36
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    witek napisał(a):

    > Owszem, ale nie na innym nośniku.
    > Nikt ci nie zabrania pożyczyć ksiązki siostrze,

    mozesz podac dokladnie podstawe prawna? Ja pisze o pobierajacym nie
    zamieszczajacym w serwisie, watkotworca pytal sie czy on moze sciagnac
    bez odpowidzialnosci, moim zdaniem tak.

    P.