  • Data: 2004-07-20 22:38:33
    Temat: Re: Takie sobie pytanie..
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cdjg6d$d50$1@nemesis.news.tpi.pl>, LM wrote:
    > [cut]
    > a nie bylo to czasem Ami Pro?

    "Sam" to istotnie AmiPro Lotusa, ale to nie był program polski. Polski to
    był w tamtych czasach "Tag". Zdaje się że wersję dla windows miał również
    ale głowy nie dam. Z bardzo popularnych i mocno rozbudowanych edytorów
    epoki przed i wczesnowordowej, był jeszcze Word Perfect.
    Aaaa, było coś jeszcze chyba polskiego pod windows... qrtekst zdaje się
    to się zwało.

    --
    Marcin