  • 1. Data: 2005-05-23 12:45:56
    Temat: :) Taka fotke zrobilem niedawno.. i ...
    Od: "Agrescik" <a...@p...onet.pl>

    http://tinyurl.com/75oem
    (Prosze nie patrzec na czas pod zjeciami bo tylko wrzucilem "beszczelnie"
    fotki... nie wnikajac w strukture... ) Strona bardzo stara i nie aktualna :)
    Ale fotki aktualne. Swiezutkie :)

    .. tak zartobliwie i troche powazniej sie pytam. Czy moze ktos mi wyjasnic
    czemu ten napis wisi podobno bardzo dlugo juz?
    Czemu "miasto" nie podaje goscia do sadu o znieslawienie? Czegos tu nie
    kumam. Cos jest na rzeczy? A to jest smieszne :) Co za czasy.. eh...
    Moze facet wybral dziwna forme walki... o jakies swoje prawa.. choc nie wiem
    o co biega :)
    Moze ktos z racji swojego fachu wypowie sie... :)
    Pozdrawiam.
    Agrest.
    PS. Jesli nie wiadomo o co chodzi to wiadomo ze chodzi o pieniadze :)

  • 2. Data: 2005-05-23 13:41:15
    Temat: Re: :) Taka fotke zrobilem niedawno.. i ...
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Mon, 23 May 2005 14:45:56 +0200, Agrescik napisał(a):

    > http://tinyurl.com/75oem

    "Przykro nam, strona chwilowo nie działa z powodu przekroczenia godzinnego
    limitu transferu."

    i co ty na to ????

    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2005-05-23 15:02:37
    Od: "Agrescik" <a...@p...onet.pl>

    http://agrescik.republika.pl/main_4.htm
    Niemozliwe.... to powinno dzialac na pewno :)
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2005-05-23 15:06:49
    Od: "buchalterin" <b...@o...pl>

    u mnie się otwiera.
    Pewnie było przeciążenie.

  • 5. Data: 2005-05-23 15:58:14
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Agrescik" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://agrescik.republika.pl/main_4.htm
    > Niemozliwe.... to powinno dzialac na pewno :)

    Przepraszam, a odkad to slowo 'niekompetencja' znieslawia?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2005-05-23 16:16:42
    Od: gogo <g...@i...pl>

    SQLwysyn napisał(a):

    > Użytkownik "Agrescik" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przepraszam, a odkad to slowo 'niekompetencja' znieslawia?

    od zawsze

  • 7. Data: 2005-05-23 16:41:42
    Od: "Agrescik" <a...@p...onet.pl>

    > Przepraszam, a odkad to slowo 'niekompetencja' znieslawia?

    Heh... no tos mnie rozbawil :)
    Patrze na ten napis i nasunelo mi sie pytanie... Jak to jest prawnie...
    Napis wisi sporo czasu...
    Dziwi mnie sprawa. Bo niby napis uderza w dobre imie Wladz Miasta.
    Nie zrobili mu chyba zadnego procesu itd... Napis wisi dalej.
    Zastanawialem sie jak to jest z prawnego pkt widzenia :)
    Tez na balkonie moge sobie baner walnac o tym ze wladze miasta sa do d... i
    nikt mi nic nie zrobi? Nie sadze...
    :)
    Pozdrawiam :)

  • 8. Data: 2005-05-23 17:15:22
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:d6sjjm$okf$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik *Agrescik* napisał(a):

    > http://tinyurl.com/75oem

    Możesz podać bliższe namiary na ten transparent?
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 9. Data: 2005-05-23 18:42:49
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Dziwi mnie sprawa. Bo niby napis uderza w dobre imie Wladz Miasta.

    Niby dlaczego?

    > Nie zrobili mu chyba zadnego procesu itd...

    NA podstawie jakiego paragrafu mieliby to zrobic?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 10. Data: 2005-05-23 18:45:39
    Od: poreba <d...@p...com>

    "SQLwysyn" <s...@s...pl> niebacznie popelnil

    > Przepraszam, a odkad to slowo 'niekompetencja' znieslawia?
    Jesteś zbyt niekompetentny aby się na ten temat wypowiadać. ;)

    --
    pozdro
    poreba