    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tak jeszcze o policji w mediach
    Date: Mon, 20 Nov 2023 18:16:30 +0100
    <19f40uf05hqxr$.ess1yxoto3as.dlg@40tude.net>
    <lmwtputlio0i.e30en708d0j7$.dlg@40tude.net>
    <uj03gs$ih8$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <h...@4...net>
    <uj37qb$fcm$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <m8eqmirv90ib$.1p9enjr4lhgd2$.dlg@40tude.net>
    <uj5itq$9ho$11$RTomasik@news.chmurka.net>
    <rtrndrwka8b1$.19bns260ta2z8$.dlg@40tude.net>
    <uj6169$sb5$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <1ko7ahth4ibem.72qbrf367hja$.dlg@40tude.net>
    <ujftap$be1$1$RTomasik@news.chmurka.net>

    On Mon, 20 Nov 2023 16:24:05 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Na STARach 266 wojsko ma pojazdy techniczne. Ten ma dodatkowy reflektor
    > i może być właśnie takim. Sam uszkodzony pojazd może być za plecami
    > fotografa. Tylko zdjęcie wskazujące, ze Żubr władował się w burtę
    > ciężarówki nie jest tak straszne, jak zdjęcie, gdzie Żubr (blisko tonowe
    > zwierzę) leży dziesiątki metrów od ciężarówki. No to ona go musiała
    > walnąć jadąc te 300 km/h, skoro go tak daleko odrzuciło.

    > No nie, skoro była Żandarmeria Wojskowa.

    O tym, ze była, wiesz z mediów :-)
    Ale ja mam na mysli tylko tego Jelcza - popatrzyl, stara ciezarówka,
    to pewnie Jelcz :-)

    Bo tak sobie patrze
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Jelcz
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Fabryka_Samochod%C3%B3
    w_Ci%C4%99%C5%BCarowych_%E2%80%9EStar%E2%80%9D

    stary maja reflektory w zderzaku, a jelcze powyzej :-)
    Ciekawe, czy to ma jakies uzasadnienie :-)

    > Były szosowe, ale na nich były specjalistyczne nadbudowy. Dźwigi
    > przykładowo do wyrzutni rakiet. Jeśli chodzi o towarowe, to na wypadek
    > "W" zamierzano poodbierać wszystkie ciężarówki przedsiębiorstwom
    > państwowym (PKS, TRANSBUD itp.)

    wiki podaje 622
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Trucks_from_the_P
    olish-Ukrainian_KFOR_Battalion.JPEG

    > Zdjęcie Żubra może być oryginalne, tylko może ciężarówka nie pasowała do
    > tezy o pędzącej 100 km/h. Nie mam zielonego pojęcia. W każdym razie
    > fotka do treści mi nie pasuje.

    Ja tam jednak mysle, ze zdjecie jest oryginalne. Za duzo pracy na
    dokladny fotomontaz. Ale co zdjecie przedstawia?

    J.