  • Data: 2023-11-07 17:56:48
    Temat: Re: Tak jeszcze o policji w mediach
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 6 Nov 2023 19:19:29 +0100, Shrek wrote:

    > Ale 10 tys to jest wszystkich w KSP. Na raz będzie właśnie koło trzech
    > tysięcy, czyli cały stołeczna komenda ganiała za gościem.

    No ale nie wszyscy w nocy pracują, to moze byc normalny stan
    "patrolowców".

    > Pamietasz jak
    > według KSP wygląda 100 tysięcy osób - to tłum rozciągnięty na 4 kilosy
    > na dupasmowych ulicach wraz z chodnikami i torowiskiem;) Czyli trzy
    > tysie kulsonów to 120 metrów bieżących marszu miliona;)

    Zalezy jaka szeroka ulica, ale owszem - jakby szli co metr, zeby sobie
    nie obcierac pięt, to 120 metrow i 25 w rzędzie.

    No ale jak to podzielisz przez lączna długośc ulic w Warszawie, to ile
    wyjdzie?

    > I biurwom i dyżurnym i jeszcze szkółka w legionowie słyszała, więc też
    > ich policzyli;)

    Szkółka z Legionowa akurat mogłaby byc zaangazowana.

    > Na miesiączkę:P Pewnie i by mogli, jednak jakoś tłumów kulsonów na
    > bielanach nie zarejestrowałem a jakby wszyscy policjanci z KSP by mi się
    > zebrali na kwadracie to ktoś by coś zauważył;)

    Na miesiączke, na marsz, na mecz, na protest - czasem chyba sciągają,
    czy nie pisales kiedys, ze jacys zamiejscowi byli?

    I co - powrót o 22-giej do domu, czy mają jakies koszary z łóżkami?

    J.