  • 11. Data: 2021-08-02 21:58:12
    Temat: Re: Tak działają polskie sądy
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2021.08.02 o 16:37, _Master_ pisze:
    > Sąd nie zdążył wysłać w ciągu 30 dni postanowienia na drugą stronę ulicy
    > do Starostwa.

    Tu przywołujesz przykład, że adresat jest po drugiej stronie ulicy, a
    poczta pewnie dalej. Często w małych miasteczkach kilka urzędów jest w
    tym samym budynku tylko na różnych piętrach, a pisma kopertuje się,
    nakleja znaczki lub zawiera umowę "OPŁATA POBRANA umowa z dnia..."
    kierowca jedzie do UP, nadaje, poczta przerabia, wysyła na rozdzielnię,
    rozdzielnia daje listonoszowi, listonosz przywozi na ten sam adres.
    Interes się kręci. Każdy ma robotę za nasze pieniądze.

  • 12. Data: 2021-08-02 23:55:38
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-08-02 o 20:35, _Master_ pisze:

    > Miło by było gdybyś potrafił używać narzędzia czytającego drzewo postów
    > serwera news.

    Nie każdy program ma to narzędzie.

    > To tak z szacunku dla normalnych użytkowników grup dyskusyjnych.

    Z szacunku dla normalnych użytkowników wypada cytować na co odpisujesz.

    > Naucz się i nie jęcz.

    I zastosuj się do tego.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2021-08-03 07:55:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-02-sierpnia-2021 o 23:55, RadoslawF pisze:

    > Nie każdy program ma to narzędzie.

    Zmień program

    > Z szacunku dla normalnych użytkowników wypada cytować na co odpisujesz.

    Z szacunku wypadałoby nie krytykować
    sprawniejszego/doświadczonego/potrafiącego korzystać z DARMOWYCH
    narzędzi użytkownika kiedy nie posiada się tych umiejętności.

    > I zastosuj się do tego.

    Dobrze wiesz że jeśli jest potrzeba to cytuję.
    I UWAGA! Potrafię też CIĄĆ CYTATY!

    Nie będę zmieniał przyzwyczajeń tylko dlatego że komuś się NIE CHCE i
    wymaga aby mu POMAGAĆ

    Niech NIE CZYTA I NIE ODPOWIADA

    PS. Czy w innych sądach obowiązuje kwarantanna pocztowa?

  • 14. Data: 2021-08-03 08:00:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-02-sierpnia-2021 o 18:57, Robert Tomasik pisze:
    jak przeczytam post, to
    > mi znika. Później muszę śledzić, na co Ty odpisujesz.

    Jak byłem młodszy też tak próbowałem.

    To się nie sprawdza. Mam ustawione powiedzmy 30-dniowe przechowywanie
    postów aby nie zaśmiecać/spowalniać programu.

  • 15. Data: 2021-08-03 08:05:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-02-sierpnia-2021 o 21:58, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Interes się kręci. Każdy ma robotę za nasze pieniądze.

    Ciekawy jestem co by powiedziały biurwy gdyby przyszedł Ziobro i kazał
    przybić swoją pieczątkę i pójść na drugą stronę ulicy?

    To by był zamach na praworządność sądów? Czy TSUE wydałoby
    ZABEZPIECZENIE? ;-)

    Jak mnie wkurwiają łajzy i lenie patentowane w urzędach...

  • 16. Data: 2021-08-03 08:33:58
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-08-03 o 08:05, _Master_ pisze:

    > Jak mnie wkurwiają łajzy i lenie patentowane w urzędach...

    Ale finansujesz to :-)

  • 17. Data: 2021-08-03 08:57:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Głosuję na Konfederację. A Ty? I z czego się cieszysz?

  • 18. Data: 2021-08-03 09:01:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-02-sierpnia-2021 o 21:44, Krzysztof kw1618 pisze:
    > Autorowi pewnie chodzi o to, że w Urzędach, każdy ma przydzielone sprawy
    > i nawet jeśli idzie na urlop, to nikt się czyimiś sprawami nie zajmuje
    > bo każdy ma swoje.

    Nie o to chodziło. Wysłanie postanowienia.
    Może to zrobić inna osoba tylko trzeba ją kopnąć w DUPĘ. Tak powiedziała
    ładna pani ;-)

  • 19. Data: 2021-08-03 09:11:41
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-08-03 o 08:57, _Master_ pisze:
    > Głosuję na Konfederację. A Ty? I z czego się cieszysz?

    A co mnie obchodzi na kogo głosujesz?
    Co zrobiłeś, żeby nie było leniuchowania i łajz w urzędach?

  • 20. Data: 2021-08-03 11:34:10
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Mam podpalić sąd?
    Głosuję na Konfederację i wśród znajomych powiększam elektorat.

    Chociaż... Mógłbym tam pójść opierdolić, zawstydzić i złożyć skargę ...

    Ostatnio zbyt często to robię ;)