  • 1. Data: 2021-08-02 11:05:34
    Temat: Tak działają polskie sądy
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Koleżanka ładnej pani poszła na urlop Sąd nie zdążyła wysłać przez 3
    tygodnie postanowienia do starostwa w tym samym mieście. A terminy lecą...

    Pomijając tą pierdoloną politykę to te pieprzone biurwy i ich
    przełożonych trzeba WYPALAĆ GORĄCYM ŻELAZEM!

  • 2. Data: 2021-08-02 11:10:15
    Temat: Re: Tak działają polskie sądy
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 Aug 2021 11:05:34 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Koleżanka ładnej pani poszła na urlop Sąd nie zdążyła wysłać

    A teraz napisz to po polsku.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 3. Data: 2021-08-02 11:22:54
    Od: cef <c...@i...pl>

    > A teraz napisz to po polsku.

    Ja zrozumiałem, że najbardziej mu zależy
    na gorącym pręcie.

  • 4. Data: 2021-08-02 11:24:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > A teraz napisz to po polsku.

    Po polsku w sumie jest, tyle, że tylko autor nie bierze pod uwagę, ze my
    nie wiemy, co on myśli :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2021-08-02 16:37:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Sąd nie zdążył wysłać w ciągu 30 dni postanowienia na drugą stronę ulicy
    do Starostwa.
    Stało się to przez urlop "koleżanki"

    A jak się już to pismo znalazło to się okazało że pani kurwa sędzia nie
    ujęła w postanowieniu ważnego faktu o którym była mowa w złożonych
    dokumentach i było specjalne zaświadczenie z urzędu gminy.

    Ta cholera nawet nie przeczytała kwitów a teraz rżnie głupa że trzeba
    było się na rozprawie UPOMINAĆ.

    Terminy są ważne bo chodzi o spadek ze skomplikowaną MASĄ ;-)

    Pracuję w prywatnej firmie za mniej niż średnia krajowa ale jak kolega
    idzie na urlop to się sprężam/planuję/dbam aby produkcja nie ustała.

    Jebane biurwy robią to specjalnie? Bo głupotą i niekompetencją się już
    tego nie da wytłumaczyć.

    PS. W innych sądach też obowiązuje kwarantanna na pisma 24 godziny?

    Ja pierdolę...

  • 6. Data: 2021-08-02 16:39:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jesteś jak ta biurwa?
    Nie rozumiem... Trzeba się upominać... teraz nie ale się dowiaduj...

  • 7. Data: 2021-08-02 16:44:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.08.2021 o 11:05, _Master_ pisze:

    > Pomijając tą pierdoloną politykę to te pieprzone biurwy i ich
    > przełożonych trzeba WYPALAĆ GORĄCYM ŻELAZEM!

    Coś ci się misiu pojebało - już dwa lata po reformie! Tera jezd dobsze!

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2021-08-02 18:57:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.08.2021 o 16:37, _Master_ pisze:
    (...)
    > Ja pierdolę...

    Miło by było, jakbyś zostawiał kawałek mówiacy o tym komu i na co
    odpowiadasz, bo ja przykładowo uzywam czytnika i jak przeczytam post, to
    mi znika. Później muszę śledzić, na co Ty odpisujesz.

    --
    Robert Tomasik

  • 9. Data: 2021-08-02 20:35:24
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Miło by było gdybyś potrafił używać narzędzia czytającego drzewo postów
    serwera news.
    To tak z szacunku dla normalnych użytkowników grup dyskusyjnych.
    Naucz się i nie jęcz.

    A mój zarzut co do biurw sądowych dobrze zrozumiałeś. Nie rżnij głupa.

  • 10. Data: 2021-08-02 21:44:20
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

> [...]
    > odpowiadasz, bo ja przykładowo uzywam czytnika i jak przeczytam post, to
    > mi znika. Później muszę śledzić, na co Ty odpisujesz.

    Ja mam ten sam czytnik:
    Gecko/20100101 Thunderbird/78.12.0

    i u mnie nic nie znika.

    Autorowi pewnie chodzi o to, że w Urzędach, każdy ma przydzielone sprawy
    i nawet jeśli idzie na urlop, to nikt się czyimiś sprawami nie zajmuje
    bo każdy ma swoje.