    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tajemnica bankowa
    Date: Tue, 10 Aug 2010 19:14:20 +0100

    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> wrote in message
    news:i3pnuk$5cq$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy sam fakt, że klient posiada rachunek w banku objęty jest tajemnicą
    > bankową ?
    > Po przeczytaniu art. w prawie bankowym mam wątpliwości.

    Tajemnica bankowa jest dla banku nie dla ciebie czy innego klienta banku.
    Ty nie dostaniesz informacji od banku jesli bank uzna, ze to tajemnica
    bankowa (np. znikna ci jakies pieniadze, i nie przesledzisz, co sie z nimi
    stalo bo bank zaslonic sie moze tajemnica bankowa).
    Natomiast ciebie chroni jedynie ustawa o ochronie danych osobowych - nic
    wiecej....
    Reszte sam sobie dopowiedz:)