  • 11. Data: 2006-04-22 16:45:54
    Temat: Re: Tabu kazirodztwa.
    Od: "LeoTar" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Natek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:e2dm2v$kbi$1@news.onet.pl...

    > No jak to?
    > Przecież chcesz się dzielić z błądzącym światem
    > swoim doświadczeniem!

    Miales sprobowac odgadnac na podstawie dostepnej Ci wiedzy. Chyba, ze nie
    przeczytales wszystkiego o mnie. Wiec bede troche pyszalkowaty i podpowiem:
    wszystko o mnie znajdziesz w Sieci.

    > O innych tak chętnie opowiadasz - a o sobie nie?

    Powiedzialem o sobie wszystko juz w roku 1996 i potem, i od tego czasu nic
    sie nie zmienilo - mozesz to przyjac jako podpowiedz. Uzyj kilku
    wyszukiwarek a dowiesz sie o mnie wszystkiego. Chyba ze cierpisz na
    lenistwo.:)

    LeoTar GG:5845984 mobile:+48661294908
    http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

  • 12. Data: 2006-04-22 16:53:02
    Od: "Natek" <n...@o...pl>

    LeoTar w news:e2dmnm$pke$1@nemesis.news.tpi.pl:

> [...]
    > czasu nic sie nie zmienilo - mozesz to przyjac jako podpowiedz. Uzyj
    > kilku wyszukiwarek a dowiesz sie o mnie wszystkiego. Chyba ze

    Nie to nie.
    Jesteś zbyt nudny, by Cię czytać w jeszcze większych ilościach
    niż tu i teraz na grupie. Można powiedzieć, że cierpię na leonistwo.

    Natek

  • 13. Data: 2006-04-22 18:24:42
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    LeoTar; <e2djp3$k2a$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Wlasnie widac, ze spoleczenstwo zagraza jednostce chociazby dazac do
    > ograniczania wolnosci wypowiedzi, ktore sa niewygodne z punktu widzenia
    > sprawowania wladzy przez niektorych, rzekomo lepszych od innych. I robisz to
    > Ty wypisujac takie bzdety.

    Nie.

    1. Masz pełne prawo napisać "nienawidzę tej kobiety, bo jest ... ".

    2. Masz pełne prawo napisać "nienawidzę swojej żony, bo jest ... ", ale
    wtedy żona ma pełne prawo wnieść sprawę przeciwko Tobie.

    3. Masz pełne prawo napisać "nienawidzę X zamieszkałej przy ulicy Y, bo
    jest .... ", ale wtedy i żona i społeczeństwo ma prawo wnieść sprawę
    przeciw Tobie.
    To prawo było pomyślane jako sposób na ochronę prywatności, choć w
    szerszym wymiarze stanowi sposób na nieupowszechnianie tej metody
    załatwiania własnych porachunków.

    Twoje zachowanie wg mojej klasyfikacji, to typowa reakcja psychotyczna
    [lub jak chce vB histeryczna] i zapewne nie dostrzegasz związku pomiędzy
    "przymusem i brakiem kontroli zachowania" a karą. Wystarczy zmienić
    zachowanie, żeby nie spotkała Ciebie kara. To proste?
    OK! - tak psychotycznie prowokujesz, powiedzmy żona przyszła do Ciebie
    skoro ją "wołasz". Wiesz, co byś zrobił wtedy? Wlazłbyś na pierwsze
    napotkane drzewo i histerycznie krzyczał, albo ją zaatakował. Skoro
    znasz swoje reakcje, to dlaczego nie pojedziesz do niej? Bo wezwie
    policję i znów Ciebie zamkną? ;) Bohater za pięć groszy. :(

    > Co to znaczy "dookreslenia"? To jest niezrozumiale w jakimkolwiek jezyku. Z
    > czym sie to je?

    Dookreślenie, to dookreślenie. Niech Ci jednak będzie - ujęcie w normy
    prawne zagadnień dotychczas nieskodyfikowanych [bo np. nie było takiej
    potrzeby, nie było takich zachowań, porządku "pilnował" zwyczaj lub inna
    "siła"].

    > Nie musze sie podporzadkowywac niczemu co jest dla mnie niezrozumiale. A
    > jest.

    Naprawdę? Żarcie kupujesz za pieniądze, które istnieją dzięki instytucji
    Społeczeństwa, ciepło, wodę, mieszkanie, opiekę zdrowotną, komunikację
    j.w. Z internetu też korzystasz dzięki istnieniu regulacji społecznych.

    > Zmiana organizacji spoleczenstwa nie wcale nie znaczy, ze zniknie praca,
    > dzieki ktorej mam co jesc. Bo z reszta to mi nie po drodze. Pieniadze sa
    > przedmiotem manipulacji zas choroby sa SKUTKIEM patologicznych uzaleznien
    > emocjonalnych w rodzinach. Lekarz to dla mnie zaden argument.

    Zmartwię Ciebie. Racja bytu anarchizmu znikła w momencie, kiedy światło
    przestały dawać świece z łoju, żarcie rosło za płotem, ciepło uzyskiwano
    z drewna, a płacono świniakami lub złotem. ;)

    > Tego samego moge zazadac od Ciebie: udowodnij, ze to wylacznie mezczyzni sa
    > pedofilami. Ja na swoich stronach wykazuje jak ciezkich uzaleznien
    > emocjonalnych w stosunku do dzieci dopuszczaja sie kobiety . Nie czytasz
    > tego co pisze tylko " z gory" zakladasz ze nie mam racji. Stajesz sie w ten
    > sposob niereformowalnym ignorantem.

    Ale ja mam w dupie temat "mężczyźni to pedofile". Mi zawsze pozostaje
    konopny sznur. ;)

    > No wiec wyobraz sobie, ze ja tak uwazam, ze jestem w stosunku do siebhie
    > bezstronny i potrafiacy ocenic co jest a co nie jest bledem.

    To znaczy, że masz problem z wdrożeniem w życie własnej metody.

    > Jak to? Niewazne jest za co faceta skazujesz?

    Zapomniałem, że nie wiesz, co to abstrakcja, albo próbujesz mnie
    wpakować w pułapkę manipulacji. Nie jestem sędzią, nikogo nie skazuję.

    > A wiec facet zle sie poczul bo go boli zab i wyglada niemrawo a Ty mu sruuu
    > z grubej rury dozywocie? Czy tak?

    Ja? Ja wprost stwierdzałem, że to nie kwestia "mienia czegoś na
    sumieniu" ale prostego "odwalenia". Z dwojga złego lepiej, żeby gościa
    uznali za wariata, którym chwilowo się stał [a niektórym innym niewiele
    brakowało], niż żeby obili mu mordę za "manie czegoś na sumieniu".

    > I jak to sie dla niego skonczylo?

    Na razie dobrze, ale msz. nadal jest "niestabilny" i wkońcu skończy się
    to dla niego źle.

    > Czyli posadzenia?

    Nie. Zauważenie, że oprócz "tłumaczenia się" potrzebne są jeszcze
    dowody. To, że Ty dużo gadasz nie ma znaczenia przy "wyroku", jeżeli
    "wyrok" jest oparty na jednym jedynym maluśkim dowodzie. "Oskarżony",
    który dużo gada, może być święcie przekonany, że posadzili go, bo dużo
    gadał, a będzie siedział za jeden jedyny maluśki dowód.

    Flyer
    --
    gg: 9708346

  • 14. Data: 2006-04-23 06:26:18
    Od: "LeoTar" <l...@w...pl>

    > LeoTar; <e2djp3$k2a$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > Nie.
    >
    > 1. Masz pełne prawo napisać "nienawidzę tej kobiety, bo jest ... ".

    Czy wreszcie zaprzestaniesz robienia prob wlozenia w moje usta czegos co
    nawet przez glowe mi nie przeszlo. Powtarzam Ci wiec jeszcze raz: ja
    uwielbiam moja zone. To dzieki niej, miedzy innymi, udalo mi sie uwolnic od
    uzaleznien. I ja jestem jej szczerze za to wdzieczny. A Ty wyobraziles sobie
    mnie nienawidzacego zone i tak gadasz wkolo to samo.:)

    > 2. Masz pełne prawo napisać "nienawidzę swojej żony, bo jest ... ", ale
    > wtedy żona ma pełne prawo wnieść sprawę przeciwko Tobie.

    Jak wyzej. Jestes niereformowalny.:)

> [...]
    > To prawo było pomyślane jako sposób na ochronę prywatności, choć w
    > szerszym wymiarze stanowi sposób na nieupowszechnianie tej metody

    Jezeli nie ma innej drogi do ujawnienia prawdy jak tylko upublicznienie,
    ujawnienie tajemnicy to uwazam, ze taka droge nalezy obrac. to tak jak z
    tymi teczkami IPN-u, a w metnej (czyt. nie do konca ujawnionej prawdzie)
    grube ryby plywaja. Nie do konca ujawniona prawda to jest FALSZ, czyli
    klamstwo poniewaz umozliwia manipulowanie. Ja od tego uwalniam moja rodzine.

> [...]
    > "przymusem i brakiem kontroli zachowania" a karą. Wystarczy zmienić
    > zachowanie, żeby nie spotkała Ciebie kara. To proste?

    Przestań pieprzyc kolego.

> [...]
    > znasz swoje reakcje, to dlaczego nie pojedziesz do niej? Bo wezwie
    > policję i znów Ciebie zamkną? ;) Bohater za pięć groszy. :(

    Jezeli dojde do wniosku ze sytuacja dojrzala juz do tego by ja odwiedzic w
    domu to tak zrobie. I nie potrzebuje do tego Twojej podpowiedzi.

> [...]
    > prawne zagadnień dotychczas nieskodyfikowanych [bo np. nie było takiej
    > potrzeby, nie było takich zachowań, porządku "pilnował" zwyczaj lub inna

    To jak w koncu skodyfikowane czy tez nieskodyfikowane i tylko brane "na nos"
    ?:)

    > Naprawdę? Żarcie kupujesz za pieniądze, które istnieją dzięki instytucji
    > Społeczeństwa, ciepło, wodę, mieszkanie, opiekę zdrowotną, komunikację
    > j.w. Z internetu też korzystasz dzięki istnieniu regulacji społecznych.

    To wszystko moze istniec rownie dobrze przy innej organizacji spoleczenstwa,
    np. w organizacji zwanej Utopia. A na dodatek bedzie taka organizacja wolna
    od przemocy.

    (...)

    > To znaczy, że masz problem z wdrożeniem w życie własnej metody.

    Nie mam, jestem czlowiekiem wolnym... I szczesliwym...

    > Zapomniałem, że nie wiesz, co to abstrakcja, albo próbujesz mnie
    > wpakować w pułapkę manipulacji. Nie jestem sędzią, nikogo nie skazuję.

    No to chociaz jedno sie wyjasnilo.:)

    (...)

    > Na razie dobrze, ale msz. nadal jest "niestabilny" i wkońcu skończy się
    > to dla niego źle.

    Mozesz nieco blizej i dokladniej...?:)

> [...]
    > który dużo gada, może być święcie przekonany, że posadzili go, bo dużo
    > gadał, a będzie siedział za jeden jedyny maluśki dowód.

    A jak zdobywa sie taki "maluski dowod" ?