  • 1. Data: 2004-02-10 17:57:52
    Temat: Tablice rejestracyjne leasingowe? jak dowiedziec sie kto to jest
    Od: "Walter Schellenberg" <k...@p...onet.pl>

    JEst problem taki oto
    Pod pewien dom podjezdza pewne auto z
    numerami leasingowymi zlodzieje albo ktos tam
    bo podjezdzaja stoja odjezdzaja i tak w kolko
    po zgloszeniu tego na policje Mowia policjanci
    ze taki samochod jest o takich numerach rejestracyjnych ale bank chroni
    klientow wiec dopoki kogos nie zabija nie spala nic sie nie da zrobic ?
    Pytanie do Panow prawnikow nic sie nie da zrobic?
    zeby dowiedziec sie kto to jest ?
    Moze jakis pomysl ?
    Zgloszenie ze cos zepsuli ukradli ?
    bo inaczej prokurator nie podpisze tam jakiegos papierka i bank nie powiie
    kto to jest za klient

  • 2. Data: 2004-02-10 18:43:18
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[nospam.]cn.net.pl>

    Uzytkownik: Walter Schellenberg <k...@p...onet.pl> napisal:

> [...]
    > Moze jakis pomysl ?
    > Zgloszenie ze cos zepsuli ukradli ?
    > bo inaczej prokurator nie podpisze tam jakiegos papierka i bank nie

    Poprostu zadzwonic na policje jak beda stali i powiedziec ze staja
    podejrzane osoby i ze sie obawiasz i ze prosisz aby policja to sprawdzila.
    POdjada wylegitymuja sprawdza i beda wiedziec kto to. Zawsze wpisza do
    notatnika dane ;)

    --

    Jaroslaw Druzbinski
    art. 54 Konstytucji RP "Kazdemu zapewnia sie wolnosc wyrazania

  • 3. Data: 2004-02-10 18:50:32
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 10 Feb 2004 18:57:52 +0100, "Walter Schellenberg"
    <k...@p...onet.pl> zakodował:

    >Zgloszenie ze cos zepsuli ukradli ?

    Taki jeden zadaje pytania na grupie internetowej. Dla mnie to jest
    dziwne. To na pewno złodziej. I pijak, bo każdy złodziej, to pijak ;)
    Chcę się dowiedzieć, kto to jest. Zgłaszałem to na policję, ale nic
    nie zrobili. Jego dostawca netu chroni go - nie chce powiedzieć, gdzie
    mieszka i jak się nazywa.

    Co z tym można zrobić?

    Zgłoszenie, że coś zepsuł, ukradł?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2004-02-10 18:56:18
    Od: "Walter Schellenberg" <k...@p...onet.pl>

    taa sorki za zmiane nicku to ja walter ten co napisal
    tego temat
    ale wiesz niestety jest jak jest i policja wzywana 3 razy ich nie dogonila
    sa za sprytni :(
    przydal by sie granatnik

  • 5. Data: 2004-02-10 19:02:49
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[nospam.]cn.net.pl>

> [...]

    > tego temat
    > ale wiesz niestety jest jak jest i policja wzywana 3 razy ich nie

    To zadzwon i powiedz zeby wyslali szybki samochod albo postawili drugi na
    koncu ulicy.
    Poweidz ze jak dzisiaj ich nie wylegitymuja przekazesz sprawe do KOmendata
    Wojewodzkiego ze tutajsza policja jest nieudolna i ze bedziesz domagal sie
    wyciagniecia konsekwencji sluzbowych od Komendanta Komistariatu, Dyzurnego
    przyjmujacego zgloszenie oraz od patrolu pelniacego sluzbe w tym rejonie.

  • 6. Data: 2004-02-10 20:06:35
    Od: "zwyczajny" <k...@p...onet.pl>

    kaizen no comment

  • 7. Data: 2004-02-10 20:32:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Walter Schellenberg" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c0b9mm$hin$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > tego temat
    > ale wiesz niestety jest jak jest i policja wzywana 3 razy ich nie

    Granatnik mało skuteczny. Lepiej aparat fotograficzny najlepiej z
    teleobiektywem. Nazwiska nie będziesz miał, ale zdjęcie jak znalazł.

  • 8. Data: 2004-02-10 21:07:52
    Od: Magda<m...@o...pl>

    ..a opinia Pań prawniczek Cię nie interesuje?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 9. Data: 2004-02-10 22:15:46
    Od: "zwyczajny" <k...@p...onet.pl>

    Pan prawniczek tak oczywiscie ze tak naturalnie
    ze stresu napisalem tylko Panow ale to moj blad

  • 10. Data: 2004-02-10 23:00:09
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 10 Feb 2004 21:06:35 +0100, "zwyczajny"
    <k...@p...onet.pl> zakodował:

    >kaizen no comment

    A możesz mi powiedzieć, dlaczego policja, prokuratura czy ktokolwiek
    inny miałby dostarczać komuś wścibskiemu danych osobowych osób, które
    nie łamią w żaden sposób przepisów?
    Nawet, gdyby Iksiński łamał jakiekolwiek przepisy, to nie widzę powodu
    (poza wyrokiem sądu) dlaczego ktokolwiek miałby być informowany o jego
    danych.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775