  • Data: 2002-07-09 07:41:54
    Temat: Re: TRANSFORMATOR na mojej dzialce
    Od: "AJA" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie bede pod cytatami pisal .. powiem tylko przypadek mojej znajomej ...
    Przez jejdzialke chcieli poprwadzic linie wysokiego napiecia no to ona po
    podpowiedz i zastrzegla ze ma wlasny plan zagospodarowania dzialki i ze
    chce tam zrobic sad a wobec tego nei moga jej poprowadzic linii wysokeigo
    napiecia gdyz nei zgodne to by bylo z przepisami ...
    Konien koncow tych drzewek byc nie mialo ... pic na wode ale kase
    wyciagnella za poprowadzenie linii nad jej dzialka :)) i to nie mala

    AJA