    From: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TPsa w sadzie zalacza cennik Tele2 jako dowod
    Date: Thu, 15 Dec 2005 00:38:52 +0100

    Użytkownik "Szymon" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:dnq8oq$mtv$1@inews.gazeta.pl...
    > chodzi o to, ze domagam sie juz nie tylko anulowania naleznosci (uznanie
    > nieistnienia naleznosci), ale tez anulowania skutkow prawnych jakie TPsa
    > przeprowadzila wobec mnie jako dluznika (zerwanie umowy, wylaczenie
    > telefonu,
    > windykacja) oraz odszkodowania ok. 1600 zl za to ze tel nie dzialal przez
    > 9
    > miesiecy. Napisalem to tak po prostu, w punktach jako "uzupelnienie
    > pozwu",
    > ale teraz mam to w 7 dni napisac zgodnie z procesowymi zasadami. Czy ktos
> [...]

    Zapewne sędzinie chodzi o to abyś, umotywował z czego wysuwasz swoje
    żadania. Może spróbuj z miejskim rzecznikiem praw konsumentów, czy jak to
    tam zwał porozmawiać i uzyskać poradę. Poczytaj KC, podorabiaj do tych
    swoich żądań podstawy prawne... Ciężko tu coś konkretnego doradzić.

    TP S.A. nie miała prawa rozwiązać ze mną umowy, gdyż wszelkie swoje
    należności (oprócz spornych kwot) regulowałem terminowo. W związku z tym nie
    zaszła żadna przyczyna wymieniona w par. X pkt. Y regulaminu świadczenia
    usług, która zezwalała by operatorowi wypowiedziec umowe i bez ostrzezenia
    zablokowac linie tel. Domagam się więc dalszego śwaidczenia usług
    telekomunikacyjnych.
    W związku z bezprawnym wyłączeniem tel. poniosłem straty materialne w
    kwocie około xxx zł. Na kwotę tą składają się koszty rozmów, które w tym
    okresie musiałem przeprowadzać za pośrednictwem telefonii komórkowej. Moje
    rach. za tel. kom. wzrosły w tym okresie o średnio xxx zł, co spowodowało
    dodatkowy koszt w kwocie xxx zł. Jednocześnie poniosłem straty związane z
    tym, że wiele osób, które posiadało tylko moj nr stacjonarny, na który nie
    mogły się dodzwonić. W związku z tym obroty mojej firmy w tym okresie
    zmalaly o xxx zł., Bezpośrednia przyczyną spadku obrotów był fakt, ze moi
    klienci nie mogli sie ze mna skontaktowac, a wielu z nich z tego powodu
    zaczeło korzysac z usług konkurencyjnych firm. W zwiazku z tym na podst.
    art. YY KC domagam sie odszkodowania w kwocie... itd. itd.