    From: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TPsa w sadzie zalacza cennik Tele2 jako dowod
    Date: Wed, 14 Dec 2005 23:46:08 +0100

    Użytkownik "Szymon " <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:dnq53o$7e7$1@inews.gazeta.pl...

    > Co ja mam napisac? nie mam czasu, siedze na jakims napowietrznym
    > internecie
    > daleko, Prawo Telekomunikacyjne nic nie mowi o tym czy mozna cudzy cennik
    > jako dowod przedstawiac? a czy moze moglem miec wlasny, inny cennik? Co
    > napisac, ale tak w kilku zdaniach?

    Ja bym argumentował prosto:

    Zleciłeś preselekcje na Tele2, gdyż chciałeś korzystać z ich tańszych usług.
    TP S.A. bezprawnie zniosła preselekcję i zamiast przeprosić, to jeszcze ze
    swojego błędu i naruszenia prawa próbują uzyskać korzyści majątkowe w
    postaci dochodu z rozmów. Natomiast wolą abonenta było aby te rozmowy były
    przeprowadzone za posrednictwem innego operatora. Całą sytuację można
    porównać, do nast. sytuacji, gdy ktoś samowolnie wymienił w cudzym
    samochodzie opony i jeszcze bezczelnie domagał się zapłaty. Na koniec
    zaakcentuj, że TP S.A. nie dość, że podstępnie naraziła operatora Tele2, jak
    i abonenta na straty, to jeszcze próbuje ze swojego oczywistego błędu
    uzyskać korzyści majątkowe, co jest niezgodne z jakąkolwiek zdrową logiką.
    Wskaż, że TP S.A. nie jest stroną w umowie pomiędzy Tobą i Tele2 i nie
    widzisz jakiegokolwiek związku ze sprawą i nie rozumiesz dlaczego posługują
    się cudzym cennikiem. Bezspornym faktem jest, że TP S.A. wykonywała usługi
    na swoich łączach wbrew woli abonenta i bezprawnie próbuje uzyskać z tego
    nagannego faktu wymierną korzyść finansową, tj. przychód, którego (gdyby
    wywiązali się z umowy) nigdy by nie uzyskali. Na koniec dodaj, że wolisz te
    pieniądze wpłacić na PCK, niż na konto monopolisty, który je zwyczajnie
    podstępnie wyłudził.