eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTPSA , przniesienie tel i rachunki › Re: TPSA , przniesienie tel i rachunki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsfeed01.sul.t-online.d
    e!t-online.de!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TPSA , przniesienie tel i rachunki
    Date: Tue, 20 Apr 2004 13:51:34 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 41
    Message-ID: <c632ut$52$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <c62ukc$ejm$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: le211.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1082461981 162 83.30.16.211 (20 Apr 2004 11:53:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Apr 2004 11:53:01 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:208606
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "egd" <e...@e...com> napisał w wiadomości
    news:c62ukc$ejm$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie zamierzamy płacić rachunków za coś z czego nie korzystaliśmy, za
    bałagan
    > i nieudolność TP SA.
    >
    > Co mamy robić dalej?

    1. nauczyć się na przyszłość ze w naszym kraju pewne rzeczy dobrze załatwiać
    _P_I_S_E_M_N_I_E
    2. " między czasie przyszedł rachunek -253,41 zł." rachunek zawiera
    abonament płatny z góry ale rozliczenie rozmów już wykonanych więc nalezało
    przynajmniej zapłacić naleznosc minus abonament
    3. zawieszenie nie jest natychmiastowe, prawdopodobnie liczy się od
    następnego okresu obrachunkowego - jezeli czas wykonania uslugi zostal
    okreslony na 3 tyg to moglo się tak zdazyc ze owe 3 tyg wypadly juz w
    nastepnym okresie obrachunkowym a co za tym idzie zawieszenie powinno
    nastąpic dopiero od następnego. Wypadało zadzwonic jeszcze raz i się
    upewnic. Ja w grudniu zlozylam zamówienie na zmiane planu taryfowego na ten
    "darmowe wieczory i weekendy" i dowiedzialam sie ze będzie obowiązywał od 1
    stycznia. Drugiego stycznia zanim zawislam na telefonie zadzwonilam do
    bluline i dowiedzialam się ze....mam stary plan taryfowy:-) Nowy wprowadzili
    mi dopiero 1 lutego [tez zadzwoniłam żeby się upewnić:-)) ]
    4. Za uslugę zawieszenia TPSA liczy równiez sobie pewną kwotę - ustaloną w
    regulaminie. Nie orientuję się jak to się ma w obecnych planach taryfowych i
    nie chce mi się zgadywać jaki masz - o ile pamiętam ja za zawieszenie SDI
    płaciłam z góry za caly okres zawieszenia. Byc może w telefonach jest
    inaczej ale nie mam czasu na wertowanie regulaminow TPSY
    5. napisać PISMO do TPSY, nie zas bawic się w telefoniczne reklamacje,
    opisując problem i liczyć na...cud:-)

    Zyczę powodzenia w walce:-)

    HaNkA





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1