eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTPSA - może ktoś coś podpowie - temat dosyć pilny (ciut przydługie) › Re: TPSA - może ktoś coś podpowie - temat dosyć pilny (ciut przydługie)
    From: SuN <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TPSA - może ktoś coś podpowie - temat dosyć pilny (ciut przydługie)
    Date: Tue, 23 Jun 2009 23:26:17 +0200

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "SuN" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Ja po pierwsze bym podniósł zarzut przedawnienia roszczeń. Tylko
    > piszesz, że wywalczyłeś zmianę sądu, więc nie wiem, jak to długo trwało
    > i jak długo TP SA wystawiała te faktury.
    6 miesięcy. Są to faktury na neo+tel, zero rozmów! (na fakturze jest 0
    jednostek, goły abonament za neo+tel., w sumie około 150zł/mc ).
    Tłumaczą się, że wystawiali sobie faktury, a że po pół roku nikt nie
    zapłacił, to dopiero zerwali umowę. Co za złodzieje.

    > Druga linia obrony to zarzut, że TP SA na spółkę z Inkaso SA ukrywają
    > przed sadem istotne w sprawie dokumenty i informacje. Skoro utrzymują,
    > że nie mają Twojej umowy o telefon, to skąd po latach nagle znaleźli
    > adres i wysłali do miejsca zameldowania wezwanie? Szklana kula? Fusy od
    > kawy?
    Więc właśnie, nagle sobie Kredyt Inkaso wykopało adres, nie wiadomo skąd.
    Zarzut przedawnienia raczej nie wchodzi w grę, bo wykupili dług w
    ostatnim miesiącu upłynięcia 2 lat od powstania długu. A o ile kojarzę,
    jest 2 lata na przedawnienie. Cfaniaki.

> [...]
    > kiedykolwiek ten dokument do nich wysłałeś. Trzebaby było teraz poszukać
    > właścicieli tamtego lokalu i ustalić,c o sie stało po Twojej
    > wyprowadzce. Czy ktoś korzystał z tego łącza telefonicznego? Jeśli tak,
    > to na podstawie jakiej umowy. Gdyby dowieść, ze TP SA zawarło nową umowę
    > względem tego samego lokalu z inną osobą, to byłby pośredni dowód, ze
    > przynajmniej powinni byli przy zachowaniu minimum staranności
    > zorientować się, że tam Ciebie już nie ma. A więc można ewentualnie
    > dochodzić jakiejś kary umownej za zerwanie, ale nie opłat abonamentowych.
    Posiadany dokument, ma nadrukowaną datę z faksu oraz numer na jaki
    został wysłany - oczywiście tepsa go nie ma, bo skoro nie ma umowy...
    tak jest łatwiej prawda?
    Po mojej wyprowadzce koleś pewnie komuś to wynajął, ale:
    1. na fakturach nie widać rozmów
    2. z łącza pewnie nikt nie korzystał, bo modem neo zabrałem ze sobą (ja
    nie korzystałem, ponieważ byłem fizycznie 12km od tego mieszkania).
    3. nie przenieśli mi linii telefonicznej i neo - powiedzieli, że z ich
    winy rozwiązują umowę.
    Przejrzałem różne fora, ludzie piszą o przygodach z tpsa. Zaginięcie
    dokumentów na porządku dziennym.

    No nic, 30.06 mam rozprawę. Postaram się do tego przygotować jakoś i coś
    powalczyć.