  • Data: 2005-05-17 16:16:54
    Temat: Re: TPSA i problem - długie
    Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz"

    > 1. Co robić - nie jestem prawnikiem - czy brnąć w tryb polecony prze TP Sa
    > czyli urząd URTiP - ale w tym przypadku bedą mi nalczać odsetki od
    > niezapłaconej faktury ponieważ ich (TPSA) postępowanie reklamacyjne został
    > zakończone??
    jesli jestes osoba fizyczna (i nie prowadzisz dzialalnosci gospodarczej) to
    urtip moze pomoc w pierwszym odwolaniu.
    czy odpowiedz negatywna na reklamacje przyslali listem poleconym?
    czy odpowiedz na reklamacje zawierala wszystkie przeslanki z Rozporządzenia
    Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004r. w sprawie trybu
    postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać
    reklamacja usługi telekomunikacyjnej?

    > 2. Jaki skutek prawny ma informacja podana przez pracownika TPSA ? Czy ma
    > większą wagę niż informacja zawarta w cenniku ?- którym wtedy nie
    > dysponowałem i właśnie o to pierwotnie chciałem zapytać ( o cene usługi)
    > skutkiem czego było natychmiastowe jej zamówienie?
    mi po 3 misiacach na przelomie 2003/2004 udalo sie wyegzekwowac to co
    pracownik powiedzial, czyli jak sie uprzesz to sie da

    > 3. Jakie mam szanse na wygranie tego? moze szkoda czasu i zdrowia.
    male?:-)

    > 4. Może zaangażować prase - bo tylko w nią w tej chwili wierzę ? - jeśli
    tak
    > może znacie namiar na kogoś kto się zajmnie tą sprawą?
    to nie temat ktory kogolowiek zainteresuje - bo to praktyka codzienna -
    niestety:-(

    --
    www.aem.pl GG: 1145538