    From: "bulo" <b...@2...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.telefonia.isdn
    Subject: Re: TPSA i podwyżki.
    Date: Sun, 17 Aug 2003 19:30:38 +0200

    Użytkownik "Pe.Ka" <m...@k...lewaP> napisał w wiadomości
    news:bho9vj$s8n$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > ??? Ale witam :-)

    > zostanie
    >
    > Przeczytaj uważnie co Ci napisali.
    > "Jeśli nie otrzymamy od Państwa odpowiedzi (...) Państwa linia zostanie
    > aktywowana".
    > Jeśli dasz im odpowiedź to juz nie bardzo mogą coś sami robić. A wcale nie
    > musisz odpowiedzieć że się zgadzasz :-)

    No więc właśnie, próbuję ustalić co teraz zrobić:

    z jednej strony: "Jeśli nie otrzymamy od Państwa odpowiedzi (...) Państwa
    linia zostanie aktywowana". - sugerowana odpowiedź odmowna w piśmie do tpsa.
    Odmowna odpowiedź i tak na nic się zda gdyż od 1.12 stare usługi przestają
    istnieć. Czy tpsa może na siłę, bez mojej zgody zmienić mi usługę? lub
    zerwać umowę na świadczenie usługi bez mojej zgody? Umowa przewiduje, że
    nie, ale czuję tu jakiś haczyk
    Sugerowana odpowiedź: TPSA wszystko może)))))

    z drugiej strony podpisaliśmy kiedyś umowę, w której każda ze stron do
    czegoś tam się zobowiązała, a teraz nagle tpsa przewraca świat do góry
    nogami (moim zdaniem bezprawnie) - sugerowane wyrzucenie materiałów
    promocyjnych do kosza i dmuchanie na to (nie mają prawa), ale......
    Przyjdzie 31.12 i nowa faktura a tam........

    Usiłuję właśnie ustalić czy nie ma jakichś dziwnych przepisów pozwalających
    tpsie na takie idiotyczne postępowanie.

    > No niby tak...

    A ja się nie zgadzam!!!!!! Sprzeciw!!! OCTOPUS jest CUDOWNY:))))))) Nie ma
    lepszego ISDN:))))

    > Jak grzecznie płacisz to zgodnie z tym co sama TP w swoich papiurach pisze
    > na żadnej (jeśli jesteś dobrym klientem tj. płacisz i gniazdek nie
    psujesz)

    > podjęte
    WIĘKSZYCH

    > No nie do końca. Zmienia się ZAKRES ŚWIADCZONEJ USŁUGI. Gdyby było tak jak
    > piszesz to by było po ptokach bo była by to zmiana cennika, na którą
    > podpisując umowę wyraziłeś zgodę. Ale właśnie to zmianą cennika nie jest.

    Niewątpliwie, nie mówimy o zmianie cennika!!!!! To jest zmiana usługi!!! Z
    pewnością inny jest zakres świadczonej usługi, ALE nie zmienia się
    infrastruktura techniczna potrzebna do jej realizowania, koszty
    przedsięwzięcia są niewspółmiernie małe do osiągniętych dochodów: wniosek
    WIĘKSZY ZYSK. Ten zysk (jeszcze hipotetyczny) uzyskany w bardzo brzydki
    sposób - poprzez WYMUSZENIE ZMIANY UMOWY.
    A może niedokładnie przeczytałem: może poprzez "zaprzestanie świadczenia
    usługi" tpsa zamierza nie podpisywać następnych umów, istniejące będą
    kontynuowane? Świat jest zbyt okrutny na tak piękne wyjście.....;(((