    From: "Pe.Ka" <m...@k...lewaP>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.telefonia.isdn
    Subject: Re: TPSA i podwyżki.
    Date: Sun, 17 Aug 2003 18:08:12 +0200

    Użytkownik "bulo" napisał:

    | Witam szanownych PRAWNIKÓW.

    ??? Ale witam :-)

    | niekorzystne. Mało tego: zostałem wręcz zobowiązany do zmiany usługi do 1
    | grudnia br. gdyż po tym terminie usługa OCTOPUS przestaje istnieć - jeśli
    | nie odwiedzę miejscowego BOK-u i nie zmienię umowy to automatycznie
    zostanie
    | mi aktywowana jedna z nowych usług (od 1.12). W czasie lektury materiałów

    Przeczytaj uważnie co Ci napisali.
    "Jeśli nie otrzymamy od Państwa odpowiedzi (...) Państwa linia zostanie
    aktywowana".
    Jeśli dasz im odpowiedź to juz nie bardzo mogą coś sami robić. A wcale nie
    musisz odpowiedzieć że się zgadzasz :-)

    | 1) Aby ZAPRZESTAĆ świadczenie usługi należałoby NAJPIERW rozwiązać/zmienić
    | umowy ze wszystkimi którzy z niej korzystają??? tak/nie???

    No niby tak...

    | 2) Na jakiej podstawie TPSA może mi wypowiedzieć/zmienić "umowę o
    | świadczenie usługi OCTOPUS ISDN"????

    Jak grzecznie płacisz to zgodnie z tym co sama TP w swoich papiurach pisze
    na żadnej (jeśli jesteś dobrym klientem tj. płacisz i gniazdek nie psujesz)

    | Z punktu widzenia technicznego nic się nie zmienia. Z punktu widzenia
    | konsumenta ZMIENIAJĄ SIĘ TYLKO CENA(niekorzystana) I NAZWA(zupełnie
    | obojętna). Można wnioskować, że jest to ta sama usługa - czynności
    podjęte
    | przez TPSA mają za zadanie tylko zakamuflowanie CHĘCI UZYSKANIA WIĘKSZYCH
    | ZYSKÓW...!!!

    No nie do końca. Zmienia się ZAKRES ŚWIADCZONEJ USŁUGI. Gdyby było tak jak
    piszesz to by było po ptokach bo była by to zmiana cennika, na którą
    podpisując umowę wyraziłeś zgodę. Ale właśnie to zmianą cennika nie jest.

    | Urząd Ochrony Konsumenta i Konkurencji chyba powinien się tym zająć!!!

    Chyba powinien :-)

    Pozdrawiam
    Paweł