eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[TPSA] Z jakiego art. złożyć pozew aby zakończyć windykację nienależnej kwoty? › Re: [TPSA] Z jakiego art. złożyć pozew aby zakończyć windykację nienależnej kwoty?
  • Data: 2007-06-12 10:26:59
    Temat: Re: [TPSA] Z jakiego art. złożyć pozew aby zakończyć windykację nienależnej kwoty?
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości
    news:f4lilg$2407$2@sparrow.axelspringer.com.pl...

    > - na kazdym pismie podpisuje sie inny specjalista ds. windykacji
    > (za kazdym razem po telefonie, okazuje sie ze akurat tego specjalisty
    > w firmie nie ma). zeby bylo smieszniej, niektore podpisy wygladaja
    > na mazane jedna reka.

    Na pewno sa podpisane? Bo moim zdaniem wrzucany tam jest skan podpisu.

    - pisma przychodza listami zwyklymi

    - pisma wystosowuje firma z Polski powolujaca sie na pelnomocnicto udzielone
    przez firme z Luksemburga

    > - podczas rozmowy telefonicznej ton rozmowy zmienia sie w zaleznosci
    > od czasu jej trwania, od lagodnej do dosc nieprzyjemnej a rozmowca
    > stara sie wsadzic w usta zwrot "oddam Wam te pieniadze"

    Hyhy, ostatni tekst do konsultatntki z tego typu firmy:

    Jezeli twierdzicie, ze zobowiazanie jest wymagalne i dopusciliscie do uplywu
    terminu przedawnienia, to albo jednak nie bylo wymagalne i mamy do czynienia
    z proba wyludzenia, albo bylo wymagalne i ktos zadzialal na szkode spolki.
    Przestaniecie zawraca dupe, czy mam sie zaczac zastanawiac, ktora wersje
    zglosic jako podejrzenie popelnienia przestepstwa?

    sz. & Draco - byrnenski pies pasterski
    http://szomiz.republika.pl/dod/draco/