    From: futszaK <f...@W...irc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TP SA: wezwanie po ponad trzech latach
    Date: Sun, 05 Oct 2003 21:40:52 +0200

    On Sun, 5 Oct 2003 20:18:50 +0200, "Szymon Nitka" <s...@a...pl>
    wrote:

    > Czy może okres po jakim przyszło wezwanie może być
    > powodem do jego odrzucenia?
    > Pismo Intrum Justitia z dnia 27 sierpnia 2003r.,
    > a data płatności rachunku... 31 marca 2000r.!

    Intrum Justitia żyje z tego ze ściągają należności, kupują je hurtowo
    i pozniej sciagaja ile wlezie nawet jak są przeterminowane.

    1.Okres przedawnienia platnosci za rachunki telekomunikacyjne wynosi 2
    lata więc możesz olać
    2.Z Intrum Justitia się nie rozmawia bo jeszcze nie widziałem żeby
    cokolwiek odpowiadali na pisma tylko wysyłają dalej wezwania do
    zapłaty, więc olać, ewentualnie zbierać do kolekcji :)

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea nie żyje POTS (59)8339018