    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TP S.A. - ogrodzona skrzynka - negatywny wywiad techniczny
    Date: Thu, 7 Oct 2004 08:57:59 +0800

    In article <c...@C...Gorzenski.private>, Czarek Gorzeński wrote:
    > miał innego właściciela. I teraz szanowni odpowiedzcie, jak TP S.A.
    > miała dogadać się z aktualnym właścicielem przed postawieniem skrzynki,
    > skoro kiedy stawiała skrzynkę właścicielem był kto inny i z nim zapewne
    > TP S.A. się dogadała, bo problemów (fakt, że płotu też) nie było.

    Tak na mój nieprawniczy rozum, to powinna była za pierwszego właściciela
    wykupic ten kawałek ziemi pod skrzynką a potem doprowadzić do ustanowienia
    odpowiedniej służebnosci. Albo też podpisać umowę z pierwszym właścicielem
    gwarantujacą odpowiednie prawa dostepu i regulujacą także tego typu rzeczy jak
    konsekwencje wynikające ze zbycia działki. W każdym razie MZ jest to ewidentne
    zaniedbanie TPSA.

    --
    Marcin