  • Data: 2004-09-20 12:25:26
    Temat: Re: {TKM} Niezapłacone faktury za towar
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 20 Sep 2004, rezist.com wrote:

    > + > mnie się pytasz :)
    > +
    > + z tego co wiem, Znajomy o fakcie iz wlascicielem firmy bioracej
    > + towar nie jest Kumpel lecz jego syn, dowiedzial sie kilka
    > + miesiecy pozniej.

    Nie wyłożyłeś kilku podstawowych rzeczy: na pewno nie wyłożyłeś
    *formy prawnej* owej "firmy kumpla".
    Przecież na fakturach musiały być pełne dane firmy.
    BTW: a ta "firma" to na pewno istniała ?? Sprawdziliście wpis do
    ewidencji ? (a gdzie szukać - to zależy właśnie od formy !)

    > + Firma oczywiscie nie zmienila w miedzyczasie wlasciciela.

    Hm... jak sp. z o.o. to specjalnie nie widać kto jest
    właścicielem. Dopóki się rejestru nie przejrzy oczywiście :]

    pozdrowienia, Gotfryd