  • 71. Data: 2009-04-11 21:12:41
    Temat: Re: TK: Możnakarać pijanych rowerzystów jak kierowców - będzie Strassburg?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Zgadza się.
    > Powinno jej w ogóle nie być, a w zamian zakaz wjazdu na jezdnię.

    dosc czesto zgadzam sie z twoimi pogladami.
    to zdecydowanie nie jest jedna z takich sytuacji.

    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę
    zmienić, odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić, i szczęścia,
    aby mi się jedno z drugim nie popieprzyło." Stephen King

  • 72. Data: 2009-04-11 22:22:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:11042009.1C51D572@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > dosc czesto zgadzam sie z twoimi pogladami.
    > to zdecydowanie nie jest jedna z takich sytuacji.

    A co, za dużo kłopotów w rowerowaniu byś miał? ;-)
    Za to byłbyś bezpieczniejszy.

    W końcu tak nawołujecie, że chcecie być traktowani jak pieszy - ale
    rozumiem, że dotyczy to TYLKO przywilejów, obowiązki już się nie podobają?
    ;-)
    Typowe.

    Na jazdni jechać tak, bo prawo czasem pozwala, ale jak już to samo prawo
    nakazuje usuwać się podczas wyprzedzania, to już nie pasuje.....

  • 73. Data: 2009-04-12 07:27:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > A co, za dużo kłopotów w rowerowaniu byś miał? ;-)

    Gdybym nie mogl jezdzic po ulicach - tak, w celach komunikacyjnych
    przestałbym korzystac z roweru.

    > Za to byłbyś bezpieczniejszy.

    Tu 100% zgoda.
    Napisałbym nawet ze najbezpieczniejszy byłbym nie wychodzac z domu, ale
    LION twierdzi cos innego...

    > W końcu tak nawołujecie, że chcecie być traktowani jak pieszy - ale
    > rozumiem, że dotyczy to TYLKO przywilejów, obowiązki już się nie
    > podobają? ;-)
    > Typowe.

    My, wy? No co ty - wróciłes kilka lat w mentalnosci?
    Ja nie nawoluje zeby rowerzysta był traktowany jak pieszy - ja nawoluje
    zeby nie był traktowany jak kierowca samochodu!

    > Na jazdni jechać tak, bo prawo czasem pozwala, ale jak już to samo
    > prawo nakazuje usuwać się podczas wyprzedzania, to już nie pasuje.....

    Wiem, ze sie zdziwisz, ale nigdy nie trafiłem na rowerzyste, ktorego nie
    mógłbym wyprzedzic, a przypominam - tylko w takim przypadku mialby on
    obowiazek usunąc się z drogi.
    Potrafi sobie taka sytuacje wyobrazic, ale zdarzaja sie one niezwykle
    rzadko.

    "Czy ty jesteœ normalny, czy tylko listonoszem?"
    by Jenka

  • 74. Data: 2009-04-12 08:46:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:4hd7b6-dps.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Przynajmniej zaczynam dostrzegać swój problem.

    Wątpię.
    Takie coś jak Ty jest niereformowalne.

    I do tego zakłamane - miało nie odpowiadać na moje posty, ale zamozaparcia
    wystarczyło na kilka dni.

  • 75. Data: 2009-04-12 08:51:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > Gdybym nie mogl jezdzic po ulicach - tak, w celach komunikacyjnych
    > przestałbym korzystac z roweru.

    Po chodniku to byłby nie honor?

    > My, wy?

    Tak - WY.
    Rowerzyści, zwłaszcza rowerzyści walczący.

  • 76. Data: 2009-04-12 10:02:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cavallino pisze:
> [...]
    >
    > Wątpię.
    > Takie coś jak Ty jest niereformowalne.
    >
    > I do tego zakłamane - miało nie odpowiadać na moje posty, ale

    I ty masz czelność, skurywysynu, pisać o zakłamaniu? Fałszujesz cytaty,
    a to już kwalifikuje cię na kandydata do cancelbota. To po pierwsze.

    Po drugie filtry z Thunderbirdzie są osobne dla każdej grupy dyskusyjnej.

  • 77. Data: 2009-04-12 11:16:32
    Od: Marek K <m...@W...kappa.pl>

    Cavallino wrote:

    > I do tego zakłamane

    Jak na razie to ty kłamiesz, manipulując treścią cytatów.
    UBecki smród od tych manipulacji idzie na kilometr.

    M.

  • 78. Data: 2009-04-12 11:42:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Po chodniku to byłby nie honor?

    honor? Ja rozpatruje to w kontekscie wygody. Jazda po chodniku to co
    kawałek przejscia dla pieszych, nierównosci, nieprzewidywalni piesi itd.

    > Tak - WY.
    > Rowerzyści, zwłaszcza rowerzyści walczący.

    w nastepnym zdaniu napisałem ci z ja do tego nie nawoluje, wiec nie wiem
    jak sie odniesc do twojej wypowiedzi. Najprawdopodobniej chciałes ja
    umiescic w odpowiedzi na post kogos innego.

    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,
    ale cóż - jestem w tym najlepszy." Szymon Majewski

  • 79. Data: 2009-04-12 12:13:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > I ty masz czelność, skurywysynu

    PLONK

  • 80. Data: 2009-04-12 12:14:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek K" <m...@W...kappa.pl> napisał w wiadomości
    Cavallino wrote:

    > I do tego zakłamane

    >Jak na razie to ty kłamiesz, manipulując treścią cytatów.

    Wolisz wzajemne obrzucanie się błotem?
    To sobie to rób.
    Ale mnie w to nie mieszaj.

    Jego własne słowa odrzucone mu w twarz w zupełności wystarczą.

    >UBecki smród od tych manipulacji idzie na kilometr.

    To tak jak z Twojego mózgowia....