  • Data: 2004-07-31 10:57:30
    Temat: Re: TIR na osiedlu
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale upierdliwy saisad to nie facet ktory od zawsze stawia TIRa, tylko
    > taki co sie wporwadza i nowe zasady wymysla.

    Pytam jeszcze raz. Skąd Ty wiesz, że tak było ? Spałeś z Magdą, albo z tym
    jej okropnym sąsiadem ?
    A może sąsiad zaczął parkować jak Magda już tam mieszkała i to może on
    wchodzi "z butami" w jej życie i próbuje swoje zasady wprowdzić, mając w
    du..ie prawo, policję oraz wszystkich sąsiadów ?
    Z resztą nieważne, ponieważ on to robi nieprawnie. Łamie świadomie i
    nagminnie przepisy kodeksu drogowego.
    Gdybym ja był na miejscu Magdy założyłbym sprawę o znęcanie się psychiczne z
    premedytacją. Z wygraniem takiej sprawy nie będzie najmniejszego problemu,
    ponieważ już były sprawy w Sądzie Grodzkim z powodu skarg innych sąsiadów
    oraz wielokrotnych skarg na policji, straży miejskiej oraz urzędzie miasta.
    A gdyby jeszcze zachował się w sądzie tak jak teraz się zachowuje to i do
    pierdla może trafić za znieważenie sądu.
    Wybacz, ale to właśnie on jest zakałą całego osiedla, znęcając się nad jego
    mieszkańcami.
    Dodam jeszcze, że gdyby nawet było mu wolno tam wjeżdżać tym samochodem tzn.
    nie byłoby ograniczeń drogowych to i tak w przypadku, kiedy przeszkadzałoby
    to sąsiadom musiałby tego zaniechać. Niestety liczy się dobro ogółu, a nie
    wygodnictwo jednostki. Istnieją przepisy, które zmuszają mieszkańców takich
    osiedli do zachowania pewnych zasad, a są nimi np. zachowanie ciszy nocnej,
    którą ten gość ma gdzieś.

    --
    Jacek "Plumpi"
    p...@w...pl