  • Data: 2005-10-13 18:02:01
    Temat: Re: TBS i komornik na koncie
    Od: ...@...c szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 12 Oct 2005 15:08:43 +0200, MagdaSW napisał(a):

    > I jeszcze raz proszę Was o pomoc. Kolejny czarny scenariusz. Teraz już na
    > prawdę
    > nie wiem co nas czeka. Komornik zajął konto bankowe TBS,w którym jestem
    > najemcą mieszkania. Na to konto mieszkańcy wpłacali kwotę czynszu (rata
    > kredytu, woda, CO, remont, eksploatacje, itd.). TBS nie może na bieżąco
    > regulować teraz w żadnym wypadku ani wodociągów, ani gazowni... a my jako
    > mieszkańcy zostajemy bez niezbędnych do życia mediów. Teraz gdy lada moment
    > zima - brak CO, czy ciepłej wody to dla nas wizja koszmaru. Proszę o pomoc.
> [...]

    nie rozumiem - no i w czym problem? Niech TBŚ wyśle do was fakturę /
    rachunek na podstawie któego macie płacić. Po terminie wymagalności idz do
    kasy i zapłać a pieniądze które muszą trafić do TBS a nie komornika. Jak
    komornik bedzie się czepiał to pokaże się wymagalną fakturę która powoduje
    że TBS staje się normalnym wierzycielem który się zaspokaja w pierwszej
    kolejności.

    --
    pozdrawiam,