eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoT.U. Allianz i bajzel w dokumentach - czyli co oni mi mogą a co ja im mogę. › Re: T.U. Allianz i bajzel w dokumentach - czyli co oni mi mogą a co ja im mogę.
    From: Reseller <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: T.U. Allianz i bajzel w dokumentach - czyli co oni mi mogą a co ja im
    mogę.
    Date: Wed, 16 Jan 2008 20:18:49 +0100

    AW pisze:
    > Witam.
    >
    > Sytuacja przedstawia się następująco. Pod koniec września 2007 kończyła
    > się moja polisa OC w T.U. Allianz, ponieważ uznałem że OC w Link4 będzie
    > lepsze, złożyłem u agenta T.U. Allianz pisemną rezygnację z dalszego
    > ubezpieczania mojego samochodu (http://sony_wap.republika.pl/Allianz1.jpg).
    > No i teraz następuje akt drugi. Pod koniec października 2007 otrzymałem
    > pierwsze wezwanie do zapłaty za polisę OC (które zignorowałem, bo
    > przecież złożyłem pisemną rezygnację) a ostatnio kolejne, tym razem
    > "Ostateczne przedsądowe wezwanie do zapłaty"
> [...]

    He he he, Allianz :-) Jednemu znajomemu przyslali dwa druczki do zaplaty
    do tej samej polisy. Jeden z nich zaplacil a drugi uznal za pomylke i
    wyrzucil. Po jakims czasie dostal wezwanie do zaplaty. Zadzwonil,
    wyjasnial a oni swoje i drugie wezwanie. No to poszedl faks z dowodem
    zaplaty. No to oni go do Sadu. Odbyla sie rozprawa Sadu kapturowego.
    Zostal skazany na zaplate, odsetki, koszty rozprawy. No to wyslal do
    Sadu wyjasnienie, a Allianz wciaz swoje - niby przyznali sie do winy,
    ale tlumaczyli sie, ze zle wpisal tytul przelewu - A ZAPLACIL NA ICH
    DRUCZKU!!! No i wreszcie po dlugich bojach Sad uniewinnil znajomego, ale
    ten w odwecie podal Allianz do Sadu a w zasadzie to jego Prezesa. Domaga
    sie przeprosin, tekst sam podyktowal, na lamach dwoch lokalnych
    (wroclawskich gazet) i jednej ogolnopolskiej. Dodatkowo 10.000 zl za
    straty moralne i znieslawienie oraz 50.000 zl na wskazana instytucje
    dobroczynna. Papiery juz sa zlozone w Sadzie. Ciekawe jaki bedzie tego
    final?! :-P

    --
    Reseller