eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSzwedzka prokuratura chce wydania Stefana Michnika Polsce › Re: Szwedzka prokuratura (nie) chce wydania Stefana Michnika Polsce
  • Data: 2019-12-14 22:41:45
    Temat: Re: Szwedzka prokuratura (nie) chce wydania Stefana Michnika Polsce
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
    > W dniu 14.12.2019 o 18:04, J.F. pisze:
    [...]
    > Sądzisz, że rządowi szwedzkiemu zależało na tym dziecku?

    Sądzisz że IPN/rząd-PiS wysoko obstawia że Szwecja obywatela szwedzkiego
    Michnika Stefana wyda na drugi wniosek jak nie wydała na pierwszy?
    Jakieś tam szanse są. Ja dużymi bym ich nie nazwał nawet przez
    grzeczność.

    Moja dusza cynika obstawia że to zasadniczo kampania
    propagandowo-polityczna "czerwone Michniki" łączona
    z parciem na szkło IPN. Moja dusza praktyka patrzy
    po linii jak jeszcze bardziej gówniany byłby IPN
    jakby tego nie spróbował.

    Czasami wypada "dla zasady" zrobić to co szanse na sukces ma "nieduże".

    --
    A. Filip