  • 1. Data: 2003-07-18 13:47:52
    Temat: Szukam kogoś
    Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl>

    Kto ma dobre znajomości w Prokuraturze Kraków- Krowodrza.

    Pilne.

    Pzdr.
    Gali

  • 2. Data: 2003-07-18 19:25:10
    Temat: Re: Szukam kogoś
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Galileon" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    | Kto ma dobre znajomości w Prokuraturze Kraków- Krowodrza.

    ROTFL, pewnie jesteś "lobbystą"

  • 3. Data: 2003-07-20 21:55:22
    Od: "marcus075" <0...@x...wp.pl>

    > Kto ma dobre znajomości w Prokuraturze Kraków- Krowodrza.
    >
    > Pilne.

    MEGA ROFTL! a jaką masz sprawe;) i ile zapłacisz:P (to jet tylko żart:P)

    --
    Pozrdawiam, marcus075
    www.g10.jaworzno.edu.pl/ja/index.html - strona o mnie i moim sprzęcie

  • 4. Data: 2003-07-21 08:33:19
    Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marcus075" <0...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > MEGA ROFTL! a jaką masz sprawe;) i ile zapłacisz:P (to jet tylko żart:P)

> [...]

    Chciałbym, żeby to było takie śmieszne, ale nie jest.
    Sprawa tyczy się mojego samochodu, który mi ukradli. Policja go znalazła
    i od tego czasu gnije na parkingu policyjnym czekając na ekspertyze w
    listopadzie.

  • 5. Data: 2003-07-22 18:39:32
    Od: "marcus075" <0...@x...wp.pl>

    > Chciałbym, żeby to było takie śmieszne, ale nie jest.
    > Sprawa tyczy się mojego samochodu, który mi ukradli.

    uuuu....

    >Policja go znalazła

    coś ta nasza policja chora chyba...:P

    > i od tego czasu gnije na parkingu policyjnym czekając na ekspertyze w
    > listopadzie.

    heh... jednym zdaniem: to jest właśnie Polska...