  • 1. Data: 2009-02-10 01:48:36
    Temat: Szukam!
    Od: pinkiboy <p...@a...pl>

    Witam, szukam osób, z którymi mógłbym nawiązać współracę. Możliwości
    mojej percepcji i osiągalność pojmowania nie są wystarczające.
    Szukam kryptografów. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-02-10 07:22:57
    Temat: Re: Szukam!
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pinkiboy wrote:
    > Witam, szukam osób, z którymi mógłbym nawiązać współracę. Możliwości
    > mojej percepcji i osiągalność pojmowania nie są wystarczające.
    > Szukam kryptografów. Pozdrawiam.

    a szukaj sobie

  • 3. Data: 2009-02-10 12:43:38
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jest sporo osób, które pojmują wszystko:
    Macierewicz, Wałęsa, Doda, ...

    -----

  • 4. Data: 2009-02-10 15:49:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pinkiboy" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Witam, szukam osób, z którymi mógłbym nawiązać współpracę. Możliwości
    > mojej percepcji i osiągalność pojmowania nie są wystarczające.
    > Szukam kryptografów. Pozdrawiam.

    Kryptograf, to nie zawód, tylko umiejętność. Zresztą piszesz na grupę
    prawną, więc szanse masz tu niewielkie. Napisz może, o co Ci dokładnie
    chodzi.

  • 5. Data: 2009-02-10 16:03:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Kryptograf, to nie zawód, tylko umiejętność. Zresztą piszesz na grupę
    > prawną, więc szanse masz tu niewielkie. Napisz może, o co Ci dokładnie
    > chodzi.

    On pisze szyfrem :) Odpowiednia osoba odszyfruje.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 6. Data: 2009-02-10 17:35:44