  • Data: 2021-08-27 10:01:46
    Temat: Re: Szkoły przekazują dane osobowe uczniów Microsoftowi
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 26 sierpnia 2021 o 23:17:11 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Myślę, że jedno to sprzęt, dwa to internet - nie każda rodzina ogarnia dostawców,
    routery, modemy, punkty dostępowe, a telefon to
    > taka ondulacja z orgazmem w jednym.

    Taaa, "połączenie buta z bidetem" (TL;DR żeby wytłumaczyć).
    Akurat internet to najmniejszy problem, nawet ten mój staruszek ma "punkt dostępowy",
    a każdy żywy laptop (mój OmniBook 800CT zszedł rok temu - dysk po latach brzęczenia
    przestał startować) ma wifi.
    Jak taki "internet" starcza na teams w telefonie to starczy i w kompie.

    > Do tego z komputera akurat mógł korzystać rodzic do pracy zdalnej.

    "Akurat" przez półtora roku? To taka odwrotność "z tragarzami przechodziłaś?!".
    Przecież piszę, że dzieciak powinien mieć swój komputer.
    Chyba że to ludzie dobrej myśli, albo nie dostają 500+ (albo to 500+ spłaca wziętą i
    dawno wydaną pożyczkę - pamiętam reklamy jeszcze w śp. DB).

    Inna sprawa że do telefonu można podłączyć klawiaturę (jak potrzebna, bo słyszałem o
    sprawdzianach na kartkach) - a ekran można mieć na telewizorze, np. przez chromecast,
    więc telefon wystarczy, byle trochę pomyśleć.