    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szkola a palenie [??]
    Date: Tue, 16 Sep 2003 17:58:38 +0200

    Kłaniam się, dnia sob 13. września 2003 17:09 ktoś podpisujący się jako GG
    napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl>
    >
    > [.....]

    > Czy w Twojej szkole naprawdę jest Komitet Rodzicielski,
    > czy też nie znasz jej statutu?

    Czy tylko tak kłapiesz paszczą, czy specjalnie debilnie czepiasz się
    popularnej nazwy? Za moich czasów zawsze był Komitet Rodzicielski. Ale
    przepraszam szanownego złośliwca... Miałem napisać Rada Rodziców.

    BTW: Dlaczego uważasz, że jakakolwiek szkoła jest moja oraz dlaczego
    uważasz, że powinienem znać statut jakiekolwiek szkoły?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.