  • 11. Data: 2006-05-23 11:16:27
    Temat: Re: Szkodliwość społeczna czynu
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > a moglo byc tak ze ten wlasnie sad zadecydowal a w wyniku odwolan sprawa
    > trafila do SN?

    Przecież sam napisałeś że to sprawa immunitetu.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 12. Data: 2006-05-23 11:17:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jarek Spirydowicz napisał(a):

    > Chcesz powiedzieć, że jeśli Ci utnę tylko jeden palec, to będzie niska
    > szkodliwość społeczna?

    Chcę powiedzieć że z kretynami nie rozmawiam. Jak ktoś nie umie czytać
    to powinien się nie odzywać.

  • 13. Data: 2006-05-23 11:25:19
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Przecież sam napisałeś że to sprawa immunitetu.

    napisalem to co mowiono w reportarzu tak na marginesie.
    Ale mi teraz chodzi nie o sam fakt uchylenia immunitetu tylko
    to ktory sad o tym zadecydowal.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 14. Data: 2006-05-23 11:26:24
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > chce powiedziec ze nie mozna sie ograniczac tylko do jednej rzeczy
    > zwlaszcza jak sie chce oceniac sad i narzucac swoj tok myslenia
    > kilku milionom polakow. (poczytaj wypowiedzi osob sie wypowiadakacych na
    > forum uwagi pod tym reportazem to zrozumiesz czemu mi sie nie spoadobala
    > taka ocena)

    aj.. myslalem ze to do mnie odpowiedz, ale powyzsze podtrzymuje.

  • 15. Data: 2006-05-23 11:49:58
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <e4up1e$5d$1@inews.gazeta.pl>,
    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    wrote:

> [...]
    > kilku milionom polakow. (poczytaj wypowiedzi osob sie wypowiadakacych na
    > forum uwagi pod tym reportazem to zrozumiesz czemu mi sie nie spoadobala

    Którym? (Pomijając to, że mnie się też ta ocena nie podoba :))

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 16. Data: 2006-05-23 12:00:11
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Jarek Spirydowicz napisał(a):
    > In article <e4up1e$5d$1@inews.gazeta.pl>,
    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>

    > Którym? (Pomijając to, że mnie się też ta ocena nie podoba :))

    szczerze to tam jest tyle bredni ze mi sie nie chce szukac, wpisz u nich
    w wyszukiwarce "immunitet" oraz "kuriozalna"(bo takiego slowa uzyto)
    powinienes dobrnac do odpowiedniego reportazu.
    (uwaga.onet.pl , ale odrazu uprzedzam lepiej wziac leki na uspokojenie
    tyle bredni ile tam na forach mozna wyczytac to chyba niegdzie nie ma,
    a najgorsze ze nie dopuszczaja postow ktore przesdtawiaja "prawde")

    P.

  • 17. Data: 2006-05-23 12:09:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > tyle bredni ile tam na forach mozna wyczytac to chyba niegdzie nie ma,
    > a najgorsze ze nie dopuszczaja postow ktore przesdtawiaja "prawde")

    znalazlem:

    http://uwaga.onet.pl/1314467,1,archiwum.html

    Sad dyscyplinarny mu uchylil immunitet, sedzia sie odwolal, sad
    najwyzszy nie zgodzil sie na uchylenie
    ze wzgledu na to ze szkodliwosc nie byla znaczna.
    A przez caly reportarz sie oburzano jak mozna nazwac niewielka
    szkodliwoscia utrate kilku zebow.

    P.

  • 18. Data: 2006-05-23 13:01:21
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <e4utgc$nt3$1@inews.gazeta.pl>,
    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    wrote:

    > szczerze to tam jest tyle bredni ze mi sie nie chce szukac, wpisz u nich
    > w wyszukiwarce "immunitet" oraz "kuriozalna"(bo takiego slowa uzyto)
    > powinienes dobrnac do odpowiedniego reportazu.

    Te dwa nic nie dały, samo "sędzia" doprowadziło do celu. Dla
    zainteresowanych:
> [...]

    > tyle bredni ile tam na forach mozna wyczytac to chyba niegdzie nie ma,
    > a najgorsze ze nie dopuszczaja postow ktore przesdtawiaja "prawde")

    Eee, po komentarzach do programu o człowieku skopanym przez bandę
    gnojków w Policach to te są całkiem strawne.
    Niestety, na moim Maku mogę tylko obejrzeć film bez dźwięku. A z tekstu
    wynika wiącej pytań niż odpowiedzi.

  • 19. Data: 2006-05-23 13:08:48
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <e4uu22$qta$1@inews.gazeta.pl>,
    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    wrote:

    > znalazlem:

    Ja też :)

> [...]
    > ze wzgledu na to ze szkodliwosc nie byla znaczna.
    > A przez caly reportarz sie oburzano jak mozna nazwac niewielka

    No, nazwaniem tego w ten sposób też bym się oburzał. Ale tu to chętnie
    bym się dowiedział, co tak naprawdę orzekł SN i jak to uzasadnił.

  • 20. Data: 2006-05-24 12:53:22
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <e4ur7d$mvp$2@nemesis.news.tpi.pl>,
    Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Chcę powiedzieć że z kretynami nie rozmawiam.

    I błąd. Powinieneś korzystać z każdej możliwości rozmowy z osobą o
    wyższym poziomie umysłowym.

    > Jak ktoś nie umie czytać
    > to powinien się nie odzywać.

    Coś podpisujące się Johnson napisało, że przy ocenianiu stopnia
    społecznej szkodliwości czynu liczy się wybite zęby. Nie wiem, czy to
    jest to, co chciało napisać, i już mnie to nie interesuje.

    Do reszty grupy: dużo tu takiego czegoś? Bo nowy jestem i nie wiem, czy
    włączać filtrowanie, czy jest tego na tyle mało, że da się zapamiętać.