  • Data: 2017-11-22 23:48:08
    Temat: Re: Szantaz
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22-11-17 o 23:38, Marcin Debowski pisze:

    > Znasz może jakieś orzecznctwo dla takiego przypadku, bo prawdę mówiąć
    > brzmi o dziwnie, przynajmniej na podstawie wymienionych art. Jeśli coś
    > nie jest zdefiniowane w kk to obowiązuje rozumienie słownikowe, a
    > rozgłoszenie to powiedzenie n-osób (szerszemu gronu). Przecież
    > ustawodawca mógł napisac "ujawnienie" i wszystko byłoby cacy.

    Ale napisali, jak napisali, a praktyka jest taka, jak jest. Nie mam tu
    dostępu do orzecznictwa i tez bym musiał szukać. Nigdy nie musiałem, bo
    zawsze w takich wypadkach takie zarzuty się stawia, a sąd to
    "przyklepuje". Nie przypominam sobie, by ktokolwiek to kwestował, toteż
    nigdy się nad tym głębiej nie zastanawiałem. Co oczywiście nie musi samo
    w sobie stanowić dowodu na poprawność takiego rozwiązania.