  • Data: 2017-11-23 10:26:11
    Temat: Re: Szantaz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5a15fab4$0$654$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 22-11-17 o 17:34, J.F. pisze:

    >Liwiusz już Ci wskazał artykuł, z którego się to robi w praktyce.

    Moment - z tego artykulu nie mozna, bo to tylko definicja.
    A samo oskarzenie ? 191 ?

    > Twoje
    >wątpliwości w sumie są troszkę uzasadnione, tym nie mniej w praktyce
    >uważa się, że do "rozgłoszenia" nie jest wymagane podanie tego do
    >powszechnej wiadomości. "Rozgłoszenie" żonie, to też rozgłoszenie.

    >Przeważnie kłopotem w ściganiu bywa przełamanie lęku ofiary przed
    >tym,
    >że powiadomienie organów ścigania o szantażu w sumie spowoduje
    >"rozgłoszenie" tej informacji. Ale jeśli dojdzie do przełamania, to
    >już
    >reszta bywa prosta.

    A tak powiedzmy ... policja szuka sprawcy wypadku drogowego,
    a ktos sie domaga pieniedzy, bo inaczej powie policji kto trzyma w
    garazu rozbite auto :-)

    Jak rozbite z innego powodu i niedoszla ofiara zglosi sprawe,
    to na moj gust ze dwa zarzuty mozna postawic, z czego ten o grozbie
    wydaje mi sie mocno naciagany.

    A jak rzeczywiscie ofiara w tym wypadku uczestniczyla ?

    J.