  • 1. Data: 2009-03-09 21:14:49
    Temat: Szansa na zostanie rolnikiem
    Od: Antoś <k...@i...pl>

    Jaka jest szansa, by zostać rolnikiem?
    Jeśli prowadzę pozarolniczą działalność gospodarczą i chciałbym do tego
    dorzucić rolniczą działalność, to ile ziemi powinienem posiadać, czy
    muszę mieć wykształcenie rolnicze i jak w takim wypadku wyglądają
    kwestie podatkowe oraz ubezpieczeniowe?

    Antek

  • 2. Data: 2009-03-10 18:51:07
    Temat: Re: Szansa na zostanie rolnikiem
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    k.gda.pl
    użytkownik *Antoś* napisał(a):

> [...]
    > dorzucić rolniczą działalność, to ile ziemi powinienem posiadać, czy
    > muszę mieć wykształcenie rolnicze i jak w takim wypadku wyglądają

    Chcesz z ZUS-u przejść do KRUS-u? :)

    --
    Big Jack
    //////

  • 3. Data: 2009-03-11 23:02:47
    Od: Antoś <k...@i...pl>

    Big Jack pisze:
    > Chcesz z ZUS-u przejść do KRUS-u? :)

    Niekoniecznie, choć byłoby to miłe. Ale dręczy mnie taka kwestia: jako
    pierwszą działalność mam działalność pozarolniczą, ale mam pomysł na
    biznes w rolnictwie. Jak moge tym rolnikiem zostać i jak jest wówczas z
    rozliczaniem takiej działalności i podatkami.

  • 4. Data: 2009-03-15 17:24:07
    Od: "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se>

    Użytkownik "Antoś" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dorzucić rolniczą działalność, to ile ziemi powinienem posiadać, czy muszę
    > mieć wykształcenie rolnicze i jak w takim wypadku wyglądają kwestie

    najprosciej by bylo zapisac sie do PSL a juz wogole do OSP. Na pewno ci
    wtedy fachowo pomoga pozalatwiac wszystko zgodnie z prawem i po twojej
    mysli!

    rym