  • 1. Data: 2010-10-17 13:53:07
    Temat: Syn Eugeniusza Wróbla, Grzegorz W.
    Od: "szparag" <n...@n...ie>

    jak to usłyszałem, myślałem że padnę!! Co za idiotyzm, pewnie syn nazywa
    się Wróblewski i trzeba zadbać o jego dane!

  • 2. Data: 2010-10-17 14:05:22
    Temat: Re: Syn Eugeniusza Wróbla, Grzegorz W.
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 17 Paź, 15:53, "szparag" <n...@n...ie> wrote:
    > jak to usłyszałem, myślałem że padnę!! Co za idiotyzm, pewnie syn nazywa
    > się Wróblewski i trzeba zadbać o jego dane!

    Podobnie było kiedyś i to nie raz:

    Przemysław W. syn prezydenta RP.

  • 3. Data: 2010-10-17 17:34:05
    Od: "MS" <m...@o...pl>

    > Podobnie było kiedyś i to nie raz:

    > Przemysław W. syn prezydenta RP.

    jak i Mirosław H. syn polskiego kosmonauty
    (chociaż tu pewnie dzisiejsza młodzież nie zajarzy)
    IYIS

  • 4. Data: 2010-10-18 16:44:30
    Od: "Pa,paSmurf" <b...@i...pl>

    Órzytkownik "gr" napisał:
    >Podobnie było kiedyś i to nie raz:
    >Przemysław W. syn prezydenta RP.

    taki to dziki kraj gdzie prafo chroni i broni bandytuf, a normalnych
    obywateli okradają, pałują na ulicach i wsadzają do więzienia, ale obiecane
    cuda macie!:O(

  • 5. Data: 2010-10-18 17:40:55
    Od: Rowerex <r...@o...pl>

    On 17 Paź, 14:53, "szparag" <n...@n...ie> wrote:
    > jak to usłyszałem, myślałem że padnę!! Co za idiotyzm, pewnie syn nazywa
    > się Wróblewski i trzeba zadbać o jego dane!

    A jak zgodnie z prawem wybrnąć z nazwiska typu Zet albo Zett?

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 6. Data: 2010-10-18 18:09:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/18/2010 12:40 PM, Rowerex wrote:

    > A jak zgodnie z prawem wybrnąć z nazwiska typu Zet albo Zett?

    zbigniew zyyyyy.

  • 7. Data: 2010-10-18 18:10:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/18/2010 11:44 AM, Pa,paSmurf wrote:
    > taki to dziki kraj gdzie prafo chroni i broni bandytuf, a normalnych
    > obywateli okradają, pałują na ulicach i wsadzają do więzienia, ale obiecane
    > cuda macie!:O(

    dobre i tyle.

  • 8. Data: 2010-10-18 20:12:13
    Od: "szparag" <n...@n...ie>

    > zbigniew zyyyyy.

    A Zbigniew Zyzet?

  • 9. Data: 2010-10-19 04:36:06
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-18 19:40, Rowerex pisze:

    > A jak zgodnie z prawem wybrnąć z nazwiska typu Zet albo Zett?
    >
    > Pozdr-
    > -Rowerex

    A które zdanie Waszym zdaniem lepiej spełnia te pop..ne wymogi:
    Syn Eugeniusza Wróbla, Grzegorz
    czy
    Syn Eugeniusza Wróbla, Grzegorz W.
    ?

    A nawiasem mówiąc, nic nie stoi na przeszkodzie, aby syn Jana
    Kowalskiego nazywał się Malinowski. ;)

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.